Gå til innhold

De største problemene vi har i vesten


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

 

Disse karene greier ikke en gang å bli gift eller å få barn.

Det er trist for de som ønsker å være i forhold å ikke kunne være det. Men viktig for nasjonen? Så lenge vi har befolkningsvekst (noe vi har hatt så godt som 200 år på rad), så trenger vi 0 tiltak for å fremme befolkningsvekst. Giftemål er heller ikke viktig, annet enn for de som gifter seg hvis de har nytte av det kontrakten tilbyr.

 

 

I tillegg er norske kvinner blitt mindre interesserte i norske menn. De er mer interessert i utenlandske menn og gifter seg med spanjoler, afrikanere, tyrkere, italienere osv. Også flytter disse kvinnene ut av Norge. For å kompensere for at folk i Norge ikke føder nok barn. Så henter Norge masse innvandrer fra utlandet. Befolknings problemet er løst. Slik går det når vi lar demokratiet styre politikken. Multikulturelt samfunn innebærer et delt nasjon. Et delt nasjon hvor det er mange små samfunn og grupper. For eksempel der har vi pakistanerne, vietnameserne, kineserne osv. Stikker du til brugata så er du i Asia town. Stikker du til Grønland så er du i midtøsten. Stikker du til vestkanten er du i Norge.

Du ser hvordan kulturer blir delt opp i mange forskjellige samfunnsgrupper.

 

Hvis Norge hadde vært et rent kristen nasjon. Så ville folket ha vært samlet i en stor gruppe. Men siden Norge er demokratisk så blir ikke nasjonen forent, men delt opp i mange grupper. Svakheten med demokratiet er at denne type styreform ikke forener befolkningen. Demokratiet deler opp befolkningen i mange grupper. Her har vi Islam, Shia muslimer her og sunni muslimer der, buddhister, hinduister osv. Folket ønsker demokrati, men til gjengjeld blir samfunnet delt opp i forskjellige grupper. Hadde vi hatt absolutt monarki så ville det vært et stort og forent rike. Norge er et delt kongerike og ikke forent.

 

Dette er gamle artikler, men det gir et hint at etniske norske kvinner ikke lenger har lyst til å gifte seg med menn som befinner seg i Norge.

 

http://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/flere-nordmenn-enn-innvandrere-finner-ektefelle-i-utlandet

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2011/10/17/norske-kvinner-nektes-hente-yngre-ektemenn

 

Utenlandsk mann kjekker opp kvinner i Oslo/Norge.

 

Men i realiteten når alt kommer til alt. Den største hovedproblemet til at den norsk etniske befolkningen dør ut er.

- P-piller

- Abort

- Kondomer

 

Flere etniske nordmenn beskytter seg selv mot barn. Dette gjelder ikke bare nordmenn. Til og med innvandrer beskytter seg selv mot å få barn. Jeg som innvandrer har vært sammen med mange damer i Norge, men barn. Nei det har jeg ikke lyst på. Jeg liker faktisk å være singel og bo alene. Uten prevensjonsmidler så jeg ville vært en pappa nå. Ville sannsynligvis bare ha ligget med 1-2 damer og ikke over 50 damer.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg er norske kvinner blitt mindre interesserte i norske menn. De er mer interessert i utenlandske menn og gifter seg med spanjoler, afrikanere, tyrkere, italienere osv. Også flytter disse kvinnene ut av Norge. For å kompensere for at folk i Norge ikke føder nok barn. Så henter Norge masse innvandrer fra utlandet. Befolknings problemet er løst. Slik går det når vi lar demokratiet styre politikken. Multikulturelt samfunn innebærer et delt nasjon. Et delt nasjon hvor det er mange små samfunn og grupper. For eksempel der har vi pakistanerne, vietnameserne, kineserne osv. Stikker du til brugata så er du i Asia town. Stikker du til Grønland så er du i midtøsten. Stikker du til vestkanten er du i Norge.

Du ser hvordan kulturer blir delt opp i mange forskjellige samfunnsgrupper.

 

Er vel langt flere som henter ektefelle inn til landet, enn som blir giftet ut av landet. Så det argumentet faller på sin egen urimelighet.

 

At noen norske kvinner ønsker utenlandske menn er helt sikkert sant, men jeg tror fortsatt majoriteten ønsker seg en norsk mann eller ikke bryr seg så mye om hvilket land vedkommende er fra. Frustrasjonen er ganske stor for en del innvandrere ovenfor det at de føler at ikke norske kvinner er interessert i de.

 

Kvinnesynet i Norge har vel mye å si for dette. Noen mener sikkert at norske menn har blitt for lite mannlige, og tenner mer på mer "tradisjonelle" forhold der mannen har mer makt og ansvar, mens for andre så kan kvinnesynet til en del fremmedkulturelle er så feil at man ikke ønsker det.

 

Når det gjelder barnløse menn, så tror jeg ikke det er et samfunnsproblem, snarere et personlig problem for de det gjelder. Det er gjerne menn som er lite attraktive fysisk og ikke minst sosialt som sliter med det, og som andre personlige problemer er det opptil hver enkelt å gjøre med det. Om man velger å la kroppen forfalle så mye, ikke klarer å oppføre deg i sosiale settinger eller kanskje ikke delta i sosiale settinger overhodet, er det vanskelig å få deg ei dame. Holdningen er også hos flere av disse mennene at de selv ikke ønsker å senke sine egne krav til attraktivitet hos damene, og da heller velger å reise til utlandet for å finne ei dame som rett og slett ser bedre ut enn de damene som er minst attraktive her hjemme.

 

 

Flere etniske nordmenn beskytter seg selv mot barn. Dette gjelder ikke bare nordmenn. Til og med innvandrer beskytter seg selv mot å få barn. Jeg som innvandrer har vært sammen med mange damer i Norge, men barn. Nei det har jeg ikke lyst på. Jeg liker faktisk å være singel og bo alene. Uten prevensjonsmidler så jeg ville vært en pappa nå. Ville sannsynligvis bare ha ligget med 1-2 damer og ikke over 50 damer.

 

Så du kan ha sex med damer uten å ønske barn, det er jo bare flott det. Alternativet er jo å ikke ha sex, om man ikke ønsker barn. Det ville ikke ført noe godt med seg om det ble født flere "uønskede" barn i Norge.

 

Det betyr også at jeg kan ha sikker sex med dama mi nå, selv om ingen av oss ønsker barn akkurat nå. Om fem år er kanskje situasjonen en annen, og da kan vi velge å gjøre det.

Lenke til kommentar

Kristne nasjoner har monarkisk leder. Denne monarken får makten sin fra gud og er hellig. Hadde Norge vært et ekte kristen nasjon så ville vi hatt monarkisk styre. Men siden Norge har negativ parlamentarisme. Kongens politiske makt ble overtatt av stortinget. Kongen kan gå av frivillig eller stortinget kan fjerne vekk kongen. Så begynner kristendommen å dø ut. Kristendommen har en leder. Når vi lever i et land med ledere som skiftes ut hvert 4 år. Da dør kristendommen ut. For at kristendommen skal overleve så må vi kun ha 1 leder. Ikke forskjellige ledere hvert 4 år.

 

Kongen leder kirken, men nå som kongen har mistet politisk makt ved innføring av negativ parlamentarisme. Så har nå kirken også mistet makten. Takket være negativ parlamentarisme har kongen nå kun symbolske oppgaver.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Negativ_parlamentarisme

 

Fra år 1814 - 1884 hadde kongen politisk makt. Etter år 1884 overtok politikerne over makten til konge. Så nå har kongen kun symbolske oppgaver.

 

http://www.eidsvoll1814.no/default.aspx?aid=9067893

 

I 2012 overtok politikerne den politiske makten fra den norske kirken. Kirken mistet sin politiske makt fordi kongen blir svekket når kongen ikke har politisk makt. For at kirken skal gjenvinne sin politiske makt må kongen få tilbake den politiske makten.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Den_norske_kirke

 

Dessuten har kristne verdier dødt ut i Norge for lenge siden. De fleste jenter har sex med over 200 hanner før de gifter seg. Kristendommen kan ikke overleve demokratiet. Demokratiet fører til at flere mennesker blir ateister eller så konverterer de til Islam, Buddhismen, Hinduismen osv. Kristendommen forenes under en monark som får makten sin fra gud. Når monarken ikke lenger har politisk makt så er det bare naturlig at kristelige verdier dør ut.

 

De fleste jenter oppfører seg som bimboer. Paradise hotell er populært hos dagens unge norske jenter. SEX SEX SEX med så mange forskjellige mennesker som mulig. En kristen jente er jomfru helt til hun gifter seg. En jente som har hatt sex med 20 forskjellige partnere er ikke kristent.

 

Muslimske jenter i Norge er muslimer. Hvorfor det? De er jomfru helt til de gifter seg.

Kristne jenter i Norge er ikke kristne. Kristne jenter i Norge er falske kristne. Fordi de ikke er jomfru på bryllupsdagen.

Religion må tres ned over hue på kunnskapsrike mennesker av en makthaver. Når makthaveren svekkes er det kun de svake som klamrer seg til religion. Og de blir færre og færre :w00t: .

 

 

De største problemene vi har i vesten er skapt av religion.

Endret av Thonord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

I tillegg er norske kvinner blitt mindre interesserte i norske menn. De er mer interessert i utenlandske menn og gifter seg med spanjoler, afrikanere, tyrkere, italienere osv. Også flytter disse kvinnene ut av Norge. For å kompensere for at folk i Norge ikke føder nok barn. Så henter Norge masse innvandrer fra utlandet. Befolknings problemet er løst. Slik går det når vi lar demokratiet styre politikken. Multikulturelt samfunn innebærer et delt nasjon. Et delt nasjon hvor det er mange små samfunn og grupper. For eksempel der har vi pakistanerne, vietnameserne, kineserne osv. Stikker du til brugata så er du i Asia town. Stikker du til Grønland så er du i midtøsten. Stikker du til vestkanten er du i Norge.

Du ser hvordan kulturer blir delt opp i mange forskjellige samfunnsgrupper.

 

Hvis Norge hadde vært et rent kristen nasjon. Så ville folket ha vært samlet i en stor gruppe. Men siden Norge er demokratisk så blir ikke nasjonen forent, men delt opp i mange grupper. Svakheten med demokratiet er at denne type styreform ikke forener befolkningen. Demokratiet deler opp befolkningen i mange grupper. Her har vi Islam, Shia muslimer her og sunni muslimer der, buddhister, hinduister osv. Folket ønsker demokrati, men til gjengjeld blir samfunnet delt opp i forskjellige grupper. Hadde vi hatt absolutt monarki så ville det vært et stort og forent rike. Norge er et delt kongerike og ikke forent.

 

Dette er gamle artikler, men det gir et hint at etniske norske kvinner ikke lenger har lyst til å gifte seg med menn som befinner seg i Norge.

 

http://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/flere-nordmenn-enn-innvandrere-finner-ektefelle-i-utlandet

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2011/10/17/norske-kvinner-nektes-hente-yngre-ektemenn

 

Utenlandsk mann kjekker opp kvinner i Oslo/Norge.

 

Men i realiteten når alt kommer til alt. Den største hovedproblemet til at den norsk etniske befolkningen dør ut er.

- P-piller

- Abort

- Kondomer

 

Flere etniske nordmenn beskytter seg selv mot barn. Dette gjelder ikke bare nordmenn. Til og med innvandrer beskytter seg selv mot å få barn. Jeg som innvandrer har vært sammen med mange damer i Norge, men barn. Nei det har jeg ikke lyst på. Jeg liker faktisk å være singel og bo alene. Uten prevensjonsmidler så jeg ville vært en pappa nå. Ville sannsynligvis bare ha ligget med 1-2 damer og ikke over 50 damer.

At norske kvinner er blitt mindre interessert i norske menn er sikkert sant, men de har blitt mindre interessert i menn generelt tror jeg. Særlig norske menn er ikke vinnere i høy nok grad eller gentelmenn. Slik en ser i mange britiske filmer.

Lenke til kommentar

Jeg merker at det er lettere å sjekke opp kvinner i land som ikke har likestilling. Som for eks Russland hvor det er ikke likestilling hos menn og kvinner. Så merker jeg at det er lettere å skaffe seg kvinner. Russiske kvinner har jo rett til utdanning osv, men det er ytringsfriheten til kvinner i Russland som er begrenset. Etter min erfaring i Russland. Så mener jeg at det er lettere å sjekke opp kvinner i landet og jeg føler at menn har makt enn kvinner i Russland. Når kvinner ikke har likestilling er det lettere å sjekke dem opp.

Endret av Obiwan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

I tillegg er norske kvinner blitt mindre interesserte i norske menn. De er mer interessert i utenlandske menn og gifter seg med spanjoler, afrikanere, tyrkere, italienere osv. Også flytter disse kvinnene ut av Norge. For å kompensere for at folk i Norge ikke føder nok barn. Så henter Norge masse innvandrer fra utlandet. Befolknings problemet er løst. Slik går det når vi lar demokratiet styre politikken. Multikulturelt samfunn innebærer et delt nasjon. Et delt nasjon hvor det er mange små samfunn og grupper. For eksempel der har vi pakistanerne, vietnameserne, kineserne osv. Stikker du til brugata så er du i Asia town. Stikker du til Grønland så er du i midtøsten. Stikker du til vestkanten er du i Norge.

Du ser hvordan kulturer blir delt opp i mange forskjellige samfunnsgrupper.

 

Hvis Norge hadde vært et rent kristen nasjon. Så ville folket ha vært samlet i en stor gruppe. Men siden Norge er demokratisk så blir ikke nasjonen forent, men delt opp i mange grupper. Svakheten med demokratiet er at denne type styreform ikke forener befolkningen. Demokratiet deler opp befolkningen i mange grupper. Her har vi Islam, Shia muslimer her og sunni muslimer der, buddhister, hinduister osv. Folket ønsker demokrati, men til gjengjeld blir samfunnet delt opp i forskjellige grupper. Hadde vi hatt absolutt monarki så ville det vært et stort og forent rike. Norge er et delt kongerike og ikke forent.

 

Dette er gamle artikler, men det gir et hint at etniske norske kvinner ikke lenger har lyst til å gifte seg med menn som befinner seg i Norge.

 

http://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/flere-nordmenn-enn-innvandrere-finner-ektefelle-i-utlandet

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2011/10/17/norske-kvinner-nektes-hente-yngre-ektemenn

 

Utenlandsk mann kjekker opp kvinner i Oslo/Norge.

 

Men i realiteten når alt kommer til alt. Den største hovedproblemet til at den norsk etniske befolkningen dør ut er.

- P-piller

- Abort

- Kondomer

 

Flere etniske nordmenn beskytter seg selv mot barn. Dette gjelder ikke bare nordmenn. Til og med innvandrer beskytter seg selv mot å få barn. Jeg som innvandrer har vært sammen med mange damer i Norge, men barn. Nei det har jeg ikke lyst på. Jeg liker faktisk å være singel og bo alene. Uten prevensjonsmidler så jeg ville vært en pappa nå. Ville sannsynligvis bare ha ligget med 1-2 damer og ikke over 50 damer.

At norske kvinner er blitt mindre interessert i norske menn er sikkert sant, men de har blitt mindre interessert i menn generelt tror jeg. Særlig norske menn er ikke vinnere i høy nok grad eller gentelmenn. Slik en ser i mange britiske filmer.

 

 

Moderne selvstendige kvinner som kan ta vare på og forsørge seg sjølv er ikkje avhengig av å finne seg en mann for å ha en forsørger lenger. De klarer seg sjølv, om de vil være aleine kan de velge det.

 

Problemet til e religiøse er at kvinner har tatt kontroll over sitt eget liv, og klarer seg sjølv. Når kvinner, og folk flest i det hele tatt klarer seg sjølv uten religion, mister religionen makten over folk. Og uten makt mister kirken inntektsgrunnlaget sitt. Det kjemper de imot med nebb og klør, men de kan jo ikkje si rett ut at det er det som er agendaen deres.

 

Derfor snakker de om familien som om det var det eneste som betyr noe om ett samfunn er godt å leve i, og at et samfunn der folk flest velger å leve slik de sjølv vil, og ikkje slik kirken dikterer er ett dårlig samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Moderne selvstendige kvinner som kan ta vare på og forsørge seg sjølv er ikkje avhengig av å finne seg en mann for å ha en forsørger lenger. De klarer seg sjølv, om de vil være aleine kan de velge det.

 

Problemet til e religiøse er at kvinner har tatt kontroll over sitt eget liv, og klarer seg sjølv. Når kvinner, og folk flest i det hele tatt klarer seg sjølv uten religion, mister religionen makten over folk. Og uten makt mister kirken inntektsgrunnlaget sitt. Det kjemper de imot med nebb og klør, men de kan jo ikkje si rett ut at det er det som er agendaen deres.

 

Derfor snakker de om familien som om det var det eneste som betyr noe om ett samfunn er godt å leve i, og at et samfunn der folk flest velger å leve slik de sjølv vil, og ikkje slik kirken dikterer er ett dårlig samfunn.

 

Jeg vet ikke hva problemet til de religiøse er. Tviler på at de har noen problem med at kvinner har kontroll over sine egne liv, ingen bryr seg om det. Problemet er vel heller det at færre er i en familie, noe som står sentralt innenfor kristendommen.

Lenke til kommentar

Problemet med kristendommen er at religionen har fått konkurranse. Mange etniske nordmenn ønsker å finne mening med livet. Så de konverterer til Islam, Buddshismen, Hinduismen osv. Kristendommen har fått konkurranse og klarer ikke å konkurrere med de andre religionene i Norge.

 

http://islam.ru/en/content/story/norway-family-converted-islam-first-ramadan

 

De siste årene har det blitt bygget flere moskeer, buddhist templer enn det har blitt bygget kirker.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar

 

Moderne selvstendige kvinner som kan ta vare på og forsørge seg sjølv er ikkje avhengig av å finne seg en mann for å ha en forsørger lenger. De klarer seg sjølv, om de vil være aleine kan de velge det.

 

Problemet til e religiøse er at kvinner har tatt kontroll over sitt eget liv, og klarer seg sjølv. Når kvinner, og folk flest i det hele tatt klarer seg sjølv uten religion, mister religionen makten over folk. Og uten makt mister kirken inntektsgrunnlaget sitt. Det kjemper de imot med nebb og klør, men de kan jo ikkje si rett ut at det er det som er agendaen deres.

 

Derfor snakker de om familien som om det var det eneste som betyr noe om ett samfunn er godt å leve i, og at et samfunn der folk flest velger å leve slik de sjølv vil, og ikkje slik kirken dikterer er ett dårlig samfunn.

 

Jeg vet ikke hva problemet til de religiøse er. Tviler på at de har noen problem med at kvinner har kontroll over sine egne liv, ingen bryr seg om det. Problemet er vel heller det at færre er i en familie, noe som står sentralt innenfor kristendommen.

 

 

Gå og spør en Smiths venn/mormoner om kvinner skal få bestemme sjølv du.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Moderne selvstendige kvinner som kan ta vare på og forsørge seg sjølv er ikkje avhengig av å finne seg en mann for å ha en forsørger lenger. De klarer seg sjølv, om de vil være aleine kan de velge det.

 

Problemet til e religiøse er at kvinner har tatt kontroll over sitt eget liv, og klarer seg sjølv. Når kvinner, og folk flest i det hele tatt klarer seg sjølv uten religion, mister religionen makten over folk. Og uten makt mister kirken inntektsgrunnlaget sitt. Det kjemper de imot med nebb og klør, men de kan jo ikkje si rett ut at det er det som er agendaen deres.

 

Derfor snakker de om familien som om det var det eneste som betyr noe om ett samfunn er godt å leve i, og at et samfunn der folk flest velger å leve slik de sjølv vil, og ikkje slik kirken dikterer er ett dårlig samfunn.

 

Jeg vet ikke hva problemet til de religiøse er. Tviler på at de har noen problem med at kvinner har kontroll over sine egne liv, ingen bryr seg om det. Problemet er vel heller det at færre er i en familie, noe som står sentralt innenfor kristendommen.

 

 

Gå og spør en Smiths venn/mormoner om kvinner skal få bestemme sjølv du.....

 

 

Evnt en Islamist....

 

Uansett, tror ett samfunn aldri blir rettferdig eller moderne når det kommer til likestilling eller stort annet så lenge religions spøkelse henger over oss og forhindrer humanisme og moralsk progresjon. Dette uansett hvilken form religionspesten måtte ta.

 

"It`s not in the stars to hold our destiny, but in ourselves"

 

Så da kan vi vel også utelukke ting som astroligi :)

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Problemet med kristendommen er at religionen har fått konkurranse. Mange etniske nordmenn ønsker å finne mening med livet. Så de konverterer til Islam, Buddshismen, Hinduismen osv. Kristendommen har fått konkurranse og klarer ikke å konkurrere med de andre religionene i Norge.

 

http://islam.ru/en/content/story/norway-family-converted-islam-first-ramadan

 

De siste årene har det blitt bygget flere moskeer, buddhist templer enn det har blitt bygget kirker.

 

:rofl:

 

Kristendommen er så mye mer logisk enn islam, hindusimen og buddismen at det ikke stemmer.

 

Når Gud hater synd, hvordan kan da muslimer komme til himmelen? Alle har syndet. Er det ikke en synd av Gud å tillate syndere tilgivelse uten å selv ta skylden og bøte for det? Føle smerten til personene som har blitt gjort urett og si, ja du er tilgitt. Jeg skal gjør godt for de du har gjort urett, føler deres smerte og kan dermed tilgi.

 

Hvordan kan en Gud som hater synd, spre sin religion med sverdet? Profeten selv var jo en kriger.

 

Hindusimen gir lite mening i det hele tatt og budismen sier jo lite om verden i seg selv.

Lenke til kommentar

Jo, det er ganske logisk å fortelle alle at de er syndere, slik at alle kan bli kunder av dem og deres avsyndingstjeneste.

 

Det holder ikke å si at bare uprovosert vold, utnyttelse av mennesker i svake posisjoner, og tyveri er synd, i det minste ikke med mindre du klarer å gjøre alle til tyver på en eller annen måte. Så t.o.m. å tenke feil tanke skal være synd. Alle skal være likestillt med de som voldtar barn, banker opp eldre mennesker og stjeler trygdepengene deres.

Lenke til kommentar

Jo, det er ganske logisk å fortelle alle at de er syndere, slik at alle kan bli kunder av dem og deres avsyndingstjeneste.

 

Det holder ikke å si at bare uprovosert vold, utnyttelse av mennesker i svake posisjoner, og tyveri er synd, i det minste ikke med mindre du klarer å gjøre alle til tyver på en eller annen måte. Så t.o.m. å tenke feil tanke skal være synd. Alle skal være likestillt med de som voldtar barn, banker opp eldre mennesker og stjeler trygdepengene deres.

 

Thought crime. Noe jeg syntes Hitchens forklarer spesielt fint problemet med:

 

https://www.youtube.com/watch?v=D5swU8lZiqM

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Problemet med kristendommen er at religionen har fått konkurranse. Mange etniske nordmenn ønsker å finne mening med livet. Så de konverterer til Islam, Buddshismen, Hinduismen osv. Kristendommen har fått konkurranse og klarer ikke å konkurrere med de andre religionene i Norge.

 

http://islam.ru/en/content/story/norway-family-converted-islam-first-ramadan

 

De siste årene har det blitt bygget flere moskeer, buddhist templer enn det har blitt bygget kirker.

 

:rofl:

 

Kristendommen er så mye mer logisk enn islam, hindusimen og buddismen at det ikke stemmer.

 

Når Gud hater synd, hvordan kan da muslimer komme til himmelen? Alle har syndet. Er det ikke en synd av Gud å tillate syndere tilgivelse uten å selv ta skylden og bøte for det? Føle smerten til personene som har blitt gjort urett og si, ja du er tilgitt. Jeg skal gjør godt for de du har gjort urett, føler deres smerte og kan dermed tilgi.

 

Hvordan kan en Gud som hater synd, spre sin religion med sverdet? Profeten selv var jo en kriger.

 

Hindusimen gir lite mening i det hele tatt og budismen sier jo lite om verden i seg selv.

 

 

I hinduismen tilber de ikke en gud. De tilber flere guder. I buddhismen tilber de ikke gud. Alle religioner har sin egen versjon av hvordan verden ble til. For eksempel i Vietnam tilber de drage guden. Alle Vietnamesere er etterkommere av drage guden. I Kina forøvrig det samme. I Japan har de også sine egne guder. Til og med grekerne hadde sin egen versjon av hvordan verden ble til. Egypterne hadde også sin egen versjon av hvordan verden ble til.

 

Å si at Islam, Kristendommen og Zionistene har det riktige svaret på hvordan verden ble til er helt faktafeil. Dessuten så er ikke Kristendommen en vestlig ideologi. Kristendommen er midtøstens ideologi. Så alle etniske nordmenn i Norge som er kristne tilber midtøstens verdier. Ikke norske verdier. I mine øyne. Så har kristendommen aldri vært en vestlig verdi. Det er en religion som hører til midtøsten og ikke i vesten.

 

Dessuten så er ikke vi i vesten etterkommerne av Abraham eller NOAH. Nordmenn er etterkommere av guden Odin og vi burde ikke tilbe en gud fra midtøsten.

 

Arabere er etterkommere av Abram. Israel er etterkommere av Abraham. De kristne som bor i midtøsten er etterkommere av Abraham. Etniske nordmenn er ikke etterkommere av Abraham og burde ikke tilbe en ideologi fra midtøsten.

 

 

Alle viking konger er etterkommerne av Guden odin. Så etniske nordmenn tilber i realiteten feil gud.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Odin#Froger

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Problemet med kristendommen er at religionen har fått konkurranse. Mange etniske nordmenn ønsker å finne mening med livet. Så de konverterer til Islam, Buddshismen, Hinduismen osv. Kristendommen har fått konkurranse og klarer ikke å konkurrere med de andre religionene i Norge.

 

http://islam.ru/en/content/story/norway-family-converted-islam-first-ramadan

 

De siste årene har det blitt bygget flere moskeer, buddhist templer enn det har blitt bygget kirker.

 

:rofl:

 

Kristendommen er så mye mer logisk enn islam, hindusimen og buddismen at det ikke stemmer.

 

 

 

Hindusimen gir lite mening i det hele tatt og budismen sier jo lite om verden i seg selv.

 

 

La meg bare få opplyse litt .. Det er helt ok at du synes at din valgte sannhet/religion, gir deg det mest logiske svaret for egen del, men husk nå at det kun bare gjelder deg - så da kan du kanskje la alle oss andre også få synes at våre valgte retninger, er vel så bra,

 

Buddha sa ganske enkelt: kom å se med egne øyne, og gjør det nå!

 

Jesus/Gud/Allah osv, sier: Hvis du ikke oppfører deg nå, så skal du få svi etter du har dødd.

 

Så hva er mest logisk og i tråd med virkeligheten - å vente og håpe på at det man trodde eller ble fortalt at man skulle tro på, virkelig stemmer (noe man liksom skal få vite etter døden), eller at man sjekker med en gang, og så kan man eventuelt konkludere med at dette stemmer/stemmer-ikke for meg?

Lenke til kommentar

Jeg tror at guder er mennesker. Fordi når jeg leser om Asiatiske guder så alle Asiatere etterkommerne av guder.

Det stopper ikke bare her. Til og med Vikingene er etterkommerne av guder.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Odin#Froger

 

Sigi is ancestor of the Volsungs. Skjöld is ancestor of the Skjölding dynasty in Denmark.

Yngvi is ancestor of a legendary Swedish Ynglings.

Sæming is ancestor of a line of Norwegian kings.

All appear in Snorri's pseudo-historical Prologue to the Prose Edda as sons of Odin and founders of these various lineages, perhaps all thought to be sons of Odin begotten on mortal women.

 

Min konklusjon er at alle mennesker er halvt gud og halvt menneske. Nordmenn er etterkommerne av Odin, men ingen på skolen lærer barna om dette. Det er egentlig i realiten en skam for Norge å tilbe feil forfedre [Abraham] fra midtøsten. Nordmenn er ikke etterkommerne av Abraham og burde derfor ikke være muslim, jøde eller kristen.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...