Gå til innhold

Steam-maskinene lanserast til hausten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. PC har hatt gode muligheter i mange år til å oppnå waf og det dukker stadig opp ferdig-bygg som vil gli rett inn. Alikevel virker det for at stue-PC ikkje er heilt akseptert som PC. Eit unødvendig produkt eller noko(synsing).

 

Jeg tror det er mangel på kunnskap om hva som finnes. La meg ta et eksempel fra min stue

 

PC

-Diskret kabinett, ekstremt lite lyd, ikke hørbart fra sofa, ingen plater, plassert inne i TV-møblet fordi man aldri trenger å se boksen eller intagere med den.

 

X360; Svært bråkete hvit sak som ikke passer inn, upraktisk å sette bort pga optisk drev. Ikke særlig høy "waf" i det hele tatt, og det er før man begynner på interfacet engang, som er et lite forandrebart rotete helvete, med blanding av norsk og enkelk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hjemme hos oss havnet PS4 på gjesterommet. Det sier vel egentlig sitt. Jeg driver å setter opp en Raspberry Pi 2 for å ha i stua, men har fortløpende vurdering på om ikke en liten pc ville vært like greit.

HDMI fra bærbar til forsterker ved behov er liksom ikke like sexy synes jeg... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...