Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gratulerer med ny bil!


xibriz

Anbefalte innlegg

Som ett avbrekk fra alle "hjelp til å kjøpe (første) bil"-tråder tenkte jeg at det kunne være fint å lage en tråd der man kan gratulere seg selv med bilkjøp å kanskje skrive noen ord om hvorfor man er fornøyd med bilvalget.

 

Jeg benytter herved anledningen med å gratulere med selv med min største bil hittil i karrieren (bilkjøp nr. 9), en Mitsubishi Pajero 3.2 GLX :D

 

 

Håper den fungerer som forventet :) Og siden dette er bilkjøp nr. 9, så tror jeg at det blir leeeenge til neste gang jeg bytter bil, hvis ikke blir Luksusfellen neste :p

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Gratulerer med ny bil! Blir det hevesett og større dekk, eller skal den beholdes original?

Tråden blir veldig mye mer spennende med bilder :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Gratulerer ! fine biler dette! :)

 

Men 3 av 4 som jeg kjenner til, har havarert.. 2 motorhavari, og et girkasse..!

 

Håper det er tilfeldig da! :)

 

Flaks at jeg ikke kjenner deg, da ville nok sjansen økt :p Hehe, neida. Alle biler kan havarere, men jeg satser på at ved greit vedlikehold så går dette bra.

Bilen skal nok holdes orginal. Jeg har tidligere hevet å puttet på større dekk.. men hvis man ikke virkelig har bruk for det blir det eneste resultatet at bilen blir mer ubehagelig til daglig kjøring.

 

post-69923-0-45563300-1425127743_thumb.jpg

 

post-69923-0-51816200-1425128009_thumb.jpg

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Du burde muligens opprette en tråd som heter "Jeg er misunnelig" istedenfor, selv om akkurat ditt bil valg ikke faller i min smak.

Hadde det vært en BMW M3 eller M5 hadde jeg hatt våte drømmer om den.

Selv om at med Norske veier hadde vell en Gems eller Villys jeep passet bedre.

Endret av Maxopp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får vell gratulere meg selv med bil som jeg skrev kontrakt på 11/3 og henta 18/3-2015. Etter å ha sondert teregnet for å skaffe meg en awd stasjonsvogn falt valget på Mazda 6 med awd 175 hk 2,2 l dieselmotor automat.

 

Jeg er fornøyd men bilvalget fordi att jeg syntes utseendemessig er det sprek både innvendig og utvendig..

 

 

post-121084-0-04437000-1427741442_thumb.jpg

post-121084-0-36925000-1427741574_thumb.jpg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gratulerer Whackedorange. Mazda ser bra ut synes jeg etter den nye faceliften og har for alvor blitt en bil jeg kan vurdere. Nå kommer også oppgradert Mazda 2 med samme utseende. Samt at de lanserer en mini-suv/crossover.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Gjekk frå BMW E46 320D til Mitsubishi L200. Har verken komfort eller hastighet, men er storfornøyd!
Er i Røde Kors Hjelpekorps, og er ofte til skogs eller med tunge hengere bakpå kroken, da nytter ikkje ungdomsbil :)

Skal montere breddere, oppjustere turbotrykket, nedjustere dieseltrykket (soter som bare det) og jobbe litt med rust og slikt. Blir kjekt :)

 

post-371510-0-93042400-1428572768_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...