Gå til innhold

Beste router til fornuftig pris. Har 20mbit get linje.


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg er ganske lei av å bli kastet ut av battlefield servere pga for høy ping eller få beskjeden "your connection to the server has timed out" Sasamt ikke få kontakt med routeren på soverommet. Routeren jeg har nå har bare innebygd antenne. Hva anbefaler dere av routere ? Jeg har 20 mbit get linje. Har ikke mulighet for å bruke kabel. Jeg gidder ikke svi av 1500kr hvis jeg får en like bra til 500. Sikler litt på en Asus RT-AC 68U.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste routere klarer å takle en 20 mbit linje i dag, altså utnytte den helt.

Ville uansett ikke kjøpt det billigste og alt avhenger av hvordan hus/leilughet er.

Hos mine foreldre har jeg satt en n300 netfear router som sikkert er utgått nå men de har 35 mbit linje som den utnytter helt fint til tross for bare interne antenner.

Leiligheten er i blokk men funker fjell likevel.

Har liten erfaring med asus men netgear har en tendens til å slite om det er like routere i nærheten pga interferens. Styr også unna jensen... Kjøpte dyreste jensen routeren og den funka knall i 2 mnd før den nesten ikke funka lenger. Livstidsgaranti på den så fikk penga igjen..

Kjører selv på toppmodellen til netgear men det trenger du ikke på 20 mbit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...