Gå til innhold

GUIDE: Slik gjorde vi kaffekoppen vår smart (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars de som betaler for Ekstra med slike artikler.

Ikke galt i artikkelen, skulle gjerne sett mer praktiske eksempler for Wunderbar en denne artikkelen om kaffekoppen... I seg selv så kanskje ikke Wunderbar så dumt, men en bedre artikkel til Tek Ekstra skulle gjerne sett.

Tek-redaksjonen, skjerp dere. Så mye annet som det kan bli brukt til!

Skrevet

Skjønner ikke hva dere klager på. Likte artikkelen jeg :) Vil gjerne ha flere eksempler på morsom, og litt unødvendig (?) bruk av ny og stilig teknologi

• Liker 4
Skrevet (endret)

Agreed. Jeg har så vidt hørt om dette før men aldri sett noe nærmere på det.

Skulle likt å sett mer om hvordan grensesnittet fungerte og som nevnt tidligere, flere eksempler på hvordan man kan bruke det.

Selv ser jeg for meg:
Kjøler og fryse alarm
Helt vanlig veggfestet temperaturmåler
Badekaret
Under vasken / vaskerom for å varsle om lekkasje

Og til info: Jeg har aldri angret et sekund på Ekstra medlemskapet mitt. Jeg forventer ikke at 100% av artiklene skal "blow my mind". Jeg syntes de gjør en god jobb :-) Alltid noen dårlige artikler her og der, som med alle andre ting.

Endret av MyLittlePony
  • Liker 3
Skrevet

Og til info: Jeg har aldri angret et sekund på Ekstra medlemskapet mitt. Jeg forventer ikke at 100% av artiklene skal "blow my mind". Jeg syntes de gjør en god jobb :-) Alltid noen dårlige artikler her og der, som med alle andre ting.

Helt enig!

Er veldig fornøyd med mitt Ekstra-medlemskap, selv om det bare er noen få av de låste artiklene som virkelig treffer meg i hjertet (har aldri forventet noe mer heller).

Poenget er at jeg støtter en nettside jeg ønsker å se i årene fremover også. Men det øyeblikket jeg ser "du vil ikke tro hva som skjedde etter dette"-artikler på Tek.no, så kommer nok noen klagemail til å fly.

Til dere som slenger ut "skjerp dere" og andre ufinheter: Skjerp dere! Det må da være mer konstruktive måter å kritisere på, om man har noe på hjertet.

• Liker 4
Gjest Slettet+132
Skrevet

Ja, koppen ser virkelig smart ut ;-)

Skrevet

sikkert gøy å pusle med, men ser ikke så bra ut :p

det finnes jo allerede minst et par halv-smarte kopper der ute. en selvrørende og en som holder på varmen ved å kobles til en usb.

• Opprett ny...