Gå til innhold

Hvordan blokkere popups og ads


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Ville prøvd å reformatere PCen, og så installere Malwarebytes + Adblock. Høres ut som du har mye skjitt på selve datamaskinen, sikkert av typen adware, som da gjør at du får slike pop ups.

Lenke til kommentar

Superantispyware og Mlawarebytes fjerner det meste.

 

Dessuten bør du ta deg en tur inn på Kontrolpanel-Programmer og sjekke om det har kommet inn noen spam-programmer. Har det problemet du forklarer på jobben minst en gang i uken, og da er det nesten alltid enten programmer som kan fjernes via Programmer eller tillegg som ligger i nettleseren (utvidelser).

Lenke til kommentar

Superantispyware og Mlawarebytes fjerner det meste.

 

Dessuten bør du ta deg en tur inn på Kontrolpanel-Programmer og sjekke om det har kommet inn noen spam-programmer. Har det problemet du forklarer på jobben minst en gang i uken, og da er det nesten alltid enten programmer som kan fjernes via Programmer eller tillegg som ligger i nettleseren (utvidelser).

 

du har nokk fått noe grums på pc'en, da dette ikke høres ut som bare normale ads og popups. Lastet ned noe fra download.com eller cnet eller lignende i det siste? http://www.howtogeek.com/207692/yes-every-freeware-download-site-is-serving-crapware-heres-the-proof/

 

hvilken nettleser bruker du?

Har lasta ned og kjøre malwarebytes. Og jeg bruker Chrome.

Lenke til kommentar

Du har jo fått svar. Kjør Malwarebytes, SuperAntiSpyware og Ccleaner for å fjerne reklame. Fungerer ikke de, så er det nok lettest å bare installere OS på nytt igjen å ikke besøke "skumle" nettsider. Du har jo også et tilleggsprogram som heter WoT (World of Trust) som gir deg en advarsel visst du besøker sider med mye malware o,l. Så anbefaler absolutt å laste den ned.

 

Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1577957

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Du har jo fått svar. Kjør Malwarebytes, SuperAntiSpyware og Ccleaner for å fjerne reklame. Fungerer ikke de, så er det nok lettest å bare installere OS på nytt igjen å ikke besøke "skumle" nettsider. Du har jo også et tilleggsprogram som heter WoT (World of Trust) som gir deg en advarsel visst du besøker sider med mye malware o,l. Så anbefaler absolutt å laste den ned.

 

Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1577957

 

Er det raklamer fra nettsidene eller selve PCen?!

Du kan ikke klage på Adblock hvis det kommer fra PCen lokalt.

Jeg blir skjitlei folk som ikke klarer å gå inn i kontrollpanelet og slette programmer.

Start gjerne PCen i "sikkerhetsmodus" når dyøu går gjennom programmlisten.

Er popups og ads fra nettsider ikke pcen.

Lenke til kommentar

Hvilke nettsider?

Alle. Inkludert denne.

 

Du kan forsøke med µBlock, et alternativ til AdBlock.

Ok, skal forsøke å se om det hjelper.

 

Ingenting har noen gang kommet gjennom min stock Adblock.

Set logger lokalt på PCen, fattern hadde Noe lignende. Det erstatter de "OK" reklamene til nettsider med masse blinkende mas.

Hvilken nettleser bruker du?

Had du gått gjennom listen av utvidelser bed nettleseren?

Nei ingenting kom igjennom min vanlige adblocker, men den forsvant plutselig og ville IKKE bli innstallert. Prøvde flere ganger uten å lykkes. Så fikk jeg det endelig til, men virker ikke det hele tatt. Bruker google chrome som jeg har nevnt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...