Gå til innhold

Kjøp av brukt telefon?


kimare

Anbefalte innlegg

Guttungen må ha ny telefon og ønsker å kjøpe brukt, noe et par av hans kamerater har gjort.

 

Er litt usikker på hva som er de beste kjøpene. Han vil ha Android eller iOS grunnet snapchat. Bortsett fra dette har han ikke spesielle preferanser. Skal vel sjekke nettet, spille og kanskje høre litt musikk.

 

Aktuelle kandidater er:

HTC One m7 hvor prisene ser ut til ligge på 1200-1500,-

LG G2 32gb hvor prisene begynner rundt 1500,-

Samsung S5 hvor prisene begynner på 2500,-

LG G3 som starter på 2000,-

HTC One M8 som koster fra 2500,-

 

iPhone 5 som begynner på 1500,-

iPhone 5s som begynner på 2500,-

(På de 2 siste her er jeg litt usikker på prisene)

 

Til de som savner Sony er z1 og z2 utelukket grunnet veldig knuselige telefoner for en uvøren 14-åring.

 

Inn i mellom dukker det opp billigere telefoner, men da skal vi ha flaks om vi klarer å få en av disse

 

Hva anser dere som som det beste kjøpet av disse? Umiddelbart tenker jeg G3, men utfra benchmarks og batteritid er kanskje G2 et bedre kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Til de som savner Sony er z1 og z2 utelukket grunnet veldig knuselige telefoner for en uvøren 14-åring.

såååå, hvorfor er iphone på lista?

 

 

Fordi verken 5 eller 5s har glass på baksiden. Uansett var din kommentar en avsporing som jeg ikke har noen intensjoner å følge lenger. Fint om du kan bidra i forhold til kandidatene som er aktuelle.

Lenke til kommentar

Samsung S5 ville jeg sett nærmere på, den tåler bl.a. fuktighet og ungdommer er jo ofte ute i litt forskjellig vær uten kanskje å ta så mye hensyn til akkurat det. Greit kamera og fin skjerm.

 

Har Samsung S4 Active selv grunnet jobben min, den tåler i hvertfall litt av hvert. Men den er kanskje ikke så spennende for en 14 åring.....?

 

 

Når det gjelder iPhone så benytter de fleste her i husstanden den (tidligere jeg også), så her er det to iPhone 5 og en iPhone 5S.

De er ikke så solide selv om de har metallbakside, fronten er fremdeles i glass og jeg har måttet bytte glass på begge barnas iPhoner så langt. Den ene ramla ned tre trinn i trappa her, så der forstår jeg at glasset ble helt krakilert, men den andre ramlet kun ned fra ca 20 cm og ned på parketten her, og sprakk av det. Ramlet med baksiden ned (helt flatt), og likevel så sprakk glasset.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...