Gå til innhold

Casemodding


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vet ikke om det er riktig tråd, men satser på at casemodding hører under "enthusiasm" bruk. :green:

Så jeg har sett litt på komplett på de dyre fargede kablene og har ikke akkurat lyst til å kjøpe en så jeg tenkte på noe billigere greier. :tease:

 

Hvis jeg kjøper en rød maling spray og sprayer kablene (selvfølgelig langt fra PC - en, vil det da etterpå da PC - en er på forårsake problemer?

- varmen smelter malingen og PC - en går amokk

- har god kjølingen vil ikke mene at det kan skje

- Vil malingen etter hvert falle av dersom bevegelse i kabler?

- Vil strømkablene være mindre funksjonelle grunnet malingen? Mener dårlig isolasjon til strøm eller noe lignende :green:

 

Også om noen har bilder av en hvit pc som er malt komplett svart inni og detaljene er røde vil jeg takke dem om de kan finne en bilde av en noe lignende skapning. :w00t::green:

 

^^Vil ideen min over mener dere se bra ut eller helt ridiculous?

 

Beklager hvis det er altfor rart det jeg spør, men er av den nysgjerrige typen og det er tross får alt bra med kunnskap. :love::dremel::green:

 

Jeg mister vel garantien også hvis jeg begynner å male over ting, right? :shrug:

 

:roll: På forhånd takk! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke sprøyemale kablene. De vil bli stive, og malingen vil flasse. Kanskje hvis du finner noe flexibel maling - f.eks som brukes ifm RIB (pontong) men for meg høres det ut som noe klin, og hvor finish blir stygg.

 

Garantien vil selvsagt ikke gjelde når du har malt det.

 

Kjøp ferdige kabler i den fargen du vil ha. Alternativt lag (lodd) kabler selv, hvis du vet hva du driver med.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

http://www.overclockers.co.uk/productlist.php?groupid=701&catid=1428&subid=2966

Vet ikke om disse settene passer til din strømforsyning, men der får du med 24pin i samme settet som alle de andre kablene, de du kjøper ifra corsair så følger ikke 24pin med å den må kjøpes separat, som da gjør at det blir dyrere igjen, men med den O så svake krona så er det ikke sikkert det blir noe bedre pris ifra den britiske siden der, men de påstår at finishen er bedre enn de ifra corsair så da er det jo bare å velge.

 

Kan jo sleeve selv også, du må jo ha bra med tålmodighet og tid riktig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...