kajraymond Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 hadde bilen min parkert på Amanda Storsenter på Raglamyr i Haugesund, når jeg retunerte til bilen var bilen bulket på høyre side fremme. er det mulig og fikse dette så godt som mulig selv?Biltype: Mercedes-Benz C200 W203 2003 MOD.BILDE AV SKADE VEDLAGTPå forhånd takk!
Snylter Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Ikke rør dette selv! Ta kontakt med noen som utfører smart-repair.. Jeg tenker de kan ta den relativt greit hvis lakken er hel 2
kajraymond Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Ikke rør dette selv! Ta kontakt med noen som utfører smart-repair.. Jeg tenker de kan ta den relativt greit hvis lakken er hel lakker er bleknet der den har truffet men er ikke sprukket. sjekker overvåkningsvideoer idag å jakter synderen, viss ikke får det bare bli til med reparasjon.
kajraymond Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 kunne det vært billigere å fått tak i ny dør fra vrakhandler?
Maxopp Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Som kajraymond ville jeg sjekket websidenene til høggerne og ventet til en dør i samme farge dukker opp hvis den ikke ligger der allerede. http://bruktbildeler.no/ http://www.finndel.no/ Håper du får tak i den skyldige å politianmelder henne, når politiet hennlegger saken går du videre med saken og anmelder politiet også. Hun bør miste førerkortet i minst 6 mnd, som loven sier. Fra Dinside Bøter og førerkortbeslag Brudd på denne bestemmelsen kan i teorien straffes med fengsel inntil ett år, men straffes i praksis med bøter.- Vanligvis vil det skrives ut bøter i størrelsesorden 5.000 til 10.000 kroner, opplyser Jørgen Brekke, politiadvokat ved Oslo politidistrikt.Boten gis i form av forelegg og vil dermed bli ført inn i bøteregisteret.- Vi har også muligheten til å inndra førerkortet, vanligvis for seks måneder, opplyser Brekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå