Gå til innhold

Sendt i indre eksil, ikke ut av, men ut på landet.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Det er vel ski bygda, så noen i NpN mente man kunne benytte anledningen til å konvertere Krekar fra Sunni til Shia muslim.

 

Dere må lytte til den NpN sendingen jeg lenket til i min siste post ovenfor.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Bør det brukes i markedsføring?

 

Mulla Krekar bygda?

 

Når man først sendte ham til Trøndelag burde man jo sendt ham til Hell som foreslått i NpN.

 

Da kunne jo Siv forsont seg med at Krekar nå er godt forvart i Hell.

 

Siv kan jo gjøre tobakk om til vin så hun burde benyttet denne anledningen til å vise at hun har overnaturlige evner. Det kan komme godt med om hun skal ta partiet til gamle høyder

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Bør det brukes i markedsføring?

 

Mulla Krekar bygda?

 

Når man først sendte ham til Trøndelag burde man jo sendt ham til Hell som foreslått i NpN.

 

Da kunne jo Siv forsont seg med at Krekar nå er godt forvart i Hell.

 

 

Nei kanskje ikke i markedsføring, men jeg tror du vet hva jeg mener.

 

Spørs om Hell har asylmottak da må vell være Stjørdalen han blir sendt til da.

 

edit: ser dårlig ut med asylmottak på hell

http://www.udi.no/asylmottak/adresser-til-asylmottakene/nord-trondelag/

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mer om Krekar i dagens dagsnytt 18 sending:

 

Krekar-klage i retten.

 

http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/NNFA56012715/27-01-2015#t=27m59s

 

Krekar og Nord-Korea

 

http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/NNFA56012715/27-01-2015#t=31m55s

 

Ganske tilspisset debatt med Meling, Krekars advokat.

 

Enda mer oppsiktsvekkende påstander i dagens dagsrevy:

 

Mullah Krekar kjempet mot tvangsflytting i tingretten.

 

http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/nnfa19012715/27-01-2015#t=9m49s

 

Krekar likvideringer

 

http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/nnfa19012715/27-01-2015#t=11m45s

 

Politiet har lagt beslag i dokumenter som Krekar skrev på cella.

 

Krekar hevder det er religiøse dokumenter. Politiet mener det er lister over personer som skal likvideres.

 

Meling krever innsyn i de beslaglagte dokumentene.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Siste utvikling

 

Regjeringen ville overstyre politiet og selv bestemme tvangsflytting

 

Justisminister Anders Anundsen hevder hardnakket at instruksen om tvangsflytting for ureturnerbare utlendinger er generell, og ikke rettet mot en enkeltsak som mulla Krekars. Men nå har NRK har fått tilgang på interne dokumenter som viser at han ønsket det motsatte

 

Ville bestemme hvor Krekar skulle bo Men justisministeren nekter for at tvangsflyttingsinstruksen er rettet mot en enkeltsak som mulla Krekars.

 

Kraftig kritikk
Regjeringen og justisministeren har fått kraftig kritikk etter å ha innført den nye instruksen for tvangsflytting og meldeplikt. Instruksen gjelder utlendinger som ikke har oppholdstillatelse, men som heller ikke kan sendes ut av Norge.
Kritikerne, blant dem Krekars advokat Brynjar N. Meling har hevdet at Justisdepartementet har utøvd politisk press for å få gjennom en instruks som egentlig er ment å ramme mulla Krekar.
Avvist
Internt i departementet skal den politiske ledelsen ha fått klar beskjed fra byråkrater og jurister om at dette strider mot norsk lov. Politikere og regjeringen skal ikke overstyre politiet i slike saker.

 

 

Justisminister Anders Anundsen (Frp) vurderte å instruere politiet i en enkeltsak som mulla Krekar-saken. - Dette viser Anundsens egentlige hensikter, sier lederen for Stortingets kontrollkomité.
Men i et internt dokument fra 29. august i fjor, kommer det frem at Anundsen selv vurderte å overstyre politiet og instruere dem i en enkeltsak.
Nei fra eget embetsverk
I svaret fra politiavdelingen får justisministeren og de andre medlemmene i departementets politiske ledelse klart svar om at de ikke har anledning til å instruere politiet i enkeltsaker.

 

 

Les også:

 

Veien til politistaten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er hverken kommunist eller sosialist, men liberal sosialdemokrat, selv om du nok mener at jeg er sosialist.

 

Blant annet er jeg mer enig med Venstre enn Arbeiderpartiet i noen saker som overvåking og asylsøkere.

Lenke til kommentar

Jeg er hverken kommunist eller sosialist, men liberal sosialdemokrat, selv om du nok mener at jeg er sosialist.

Beklager at du fikk inntrykket at jeg satte merkelapp på deg, det var ikke meningen, jeg prøvde bare å sette merkelapp på de to store politiske grupperingene som fremstår som regjeringsalernativer i Norge.

 

Jeg syns det er greit at man holder seg til selværklærte merkelapper når man omhandler enkeltpersoner, selv om man ibland kan ha vansker med å forstå hva merkelappen innebærer.

 

Blant annet er jeg mer enig med Venstre enn Arbeiderpartiet i noen saker som overvåking og asylsøkere.

Gladnyhet!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Gladnyhet!

 

Da har du vel ikke sett alt det jeg har skrevet på dette forumet. Søk på

 

kgun datalagrings direktivet site:diskusjon.no

 

Også enig med Venstre i at asylsøkere godt kan jobbe fra første dag. Det er sløsing med arbeidskraft å la voksne mennesker gå uten arbeide. En tapt arbeidsdag er tapt for alltid. Lediggang er som kjent også roten til alt ondt.

 

Derfor forbauser det meg at Venstre støtter denne regjeringen. Det samme kan vi også si om KrF. FrP har fått til mer eller mindre lukkede asylmottak. Et parti med i øyeblikket under 10 % oppslutning oppfører seg nærmest som de vil i innvandrings og asylsøker saker.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

 

Da har du vel ikke sett alt det jeg har skrevet på dette forumet.

Utvilsomt ikke, man merker seg vel mer motparts posisjon når man diskuterer noe man er uenige i.

Søk på

 

 

Også enig med Venstre i at asylsøkere godt kan jobbe fra første dag. Det er sløsing med arbeidskraft å la voksne mennesker gå uten arbeide. En tapt arbeidsdag er tapt for alltid. Lediggang er som kjent også roten til alt ondt.

 

Derfor forbauser det meg at Venstre støtter denne regjeringen. Det samme kan vi også si om KrF.

Jeg er nok adskjillig mer overrasket over Venstre, enn KrF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Er egentlig skuffet over regjeringens valg over å ikke sende terroristen ut av landet, måten han har behandlet statsministeren og andre politiske ledere med dødstrusler og annet gjør at han ikke fortjener å være i Norge i det hele tatt!....

Lenke til kommentar

 

Er egentlig skuffet over regjeringens valg over å ikke sende terroristen ut av landet, måten han har behandlet statsministeren og andre politiske ledere med dødstrusler og annet gjør at han ikke fortjener å være i Norge i det hele tatt!....

Krekar sa vel, i sammenheng med truslene om utsendelse, bare at det samme som ville skje med ham, om han ble sendt ut, ville skje med Erna ...

 

Jeg antar du mener at alle som fremsetter dødstrusler, og da får vel Erna ta følge med Krekar ut av landet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

 

Er egentlig skuffet over regjeringens valg over å ikke sende terroristen ut av landet, måten han har behandlet statsministeren og andre politiske ledere med dødstrusler og annet gjør at han ikke fortjener å være i Norge i det hele tatt!....

Krekar sa vel, i sammenheng med truslene om utsendelse, bare at det samme som ville skje med ham, om han ble sendt ut, ville skje med Erna ...

 

Jeg antar du mener at alle som fremsetter dødstrusler, og da får vel Erna ta følge med Krekar ut av landet?

 

Er det ikke slik at krekar har reist på ferie til landet han ikke ønsker å bli sendt til? eller tar jeg helt feil nå?

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er egentlig skuffet over regjeringens valg over å ikke sende terroristen ut av landet, måten han har behandlet statsministeren og andre politiske ledere med dødstrusler og annet gjør at han ikke fortjener å være i Norge i det hele tatt!....

 

Er det en trussel om dødsstraff og si at man vil sette Krekar på første fly (til henrettelse??) når man kommer i regjering? Det er kanskje spørsmål om hvem man ser i øynene når man uttaler seg. Jeg synes for øvrig debatten i går var litt oppklarende.

 

Det er når menneskerettighetene er truet at det er viktig å stå opp for dem.

 

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Krekar sa vel, i sammenheng med truslene om utsendelse, bare at det samme som ville skje med ham, om han ble sendt ut, ville skje med Erna

 

 

Et av Krekar's største problem er munnen, dvs. han har ikke skjønt ikke hvor tabloid media er, ikke skjønt nyansene i norsk språk, og ikke innsett det faktum at det finnes ondskapsfulle mennesker som utnytter det, og sitter klare til å hive seg over ham av den grunn.

 

Sist så man eksempel på dette var for noen dager siden, da den usle og feige Harald Stanghelle i Aftenposten fant en flik å gripe i noe Krekar sa, få minutter etter at han ble løslatt fra fengslet.

 

Det har også endt med fengsling for Krekar sin del, at media benytter slike metoder. I 2003 ble han feilaktig varetektsfengslet nettopp på bakgrunn av denslags. NRK klippet i et intervju Krekar ga til nederlandsk tv, og det førte til at han ble varetektsfengslet.

 

Men etter at dommerne hadde sett originalintervjuet i sin helhet, ringte de til fengslet å ga beskjed at Krekar skulle slippes ut.

 

http://www.journalisten.no/story/29668

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sist så man eksempel på dette var for noen dager siden, da den usle og feige Harald Stanghelle i Aftenposten fant en flik å gripe i noe Krekar sa, få minutter etter at han ble løslatt fra fengslet.

 

Ganske tannløs denne redaktøren i Aftenposten i det siste, men han har vel en intern stillingsinstruks antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...