Gå til innhold

Sendt i indre eksil, ikke ut av, men ut på landet.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

 

Vet ikke om du glemte det av uvitenhet eller bare for å hetse litt ekstra FrP. Viktig det altså. Men du skulle skrevet, et samlet Storting. For de har alle lovet Krekar ut. Der er politikernes feighet som har stoppet dem. De har tross alt kun hatt 12 år på seg for og kunne endret lover.

 

 

FRP har ordlagt seg på en helt annen måte enn resten av de politiske partiene selv om alle ønsker vedkommende ut av landet. Så nei, det er ikke uvitenhet og det er ikke noe ønske om å hetse FRP. Jeg skal dog innrømme at jeg ler av FRP i Krekar-saken siden populismen dems nå biter dem i rumpa.

 

Det virkelig interessante er dog ikke FRPs politiske mageplask, men om de nå har klart å bryte menneskerettighetene og grunnleggende rettsstatsprinsipper.

 

Tror nok du skal være varsam om hvem som har ordlagt seg slik eller slik. FrP har sagt det andre har sagt. Media har selvsagt lagt mer trykk på hva FrP har sagt, en AP. Du kjenner media forventer jeg og har såpass erfaring at du vet hvordan de overdriver når det kommer til FrP. Saken er, politikerne våre har hatt mange år på seg til og kunne gjøre noe. Som ble sagt på debatten i går på Aktuelt. Men ingen har gjort noe. AP som har vært i en flertallsregjering i 8 år har totalt sviktet. Nå har vi muligheten. AP, H og FrP har flertall og kan om de vil. Men, de er for feige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at FrPs oppslutning på Kyrksæterøra vil gå rett i kjelleren. Ikke bare fikk de ikke Krekar ut av landet; de fikk ham flyttet hjem til seg!

 

Uansett, forferdelig dumt å tromme på denne saken i årevis for så å trekke frem de eksakt samme argumentene for å ikke sende ham ut som AP brukte i sin tid. Dette, kombinert med visse andre sjakktrekk, har sikret oss en ny AP-regjering fra 2017 på minst fire år.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at FrPs oppslutning på Kyrksæterøra vil gå rett i kjelleren. Ikke bare fikk de ikke Krekar ut av landet; de fikk ham flyttet hjem til seg!

 

 

Nå er det ikke FrP som har flyttet Krekar dit, det er politiet. Ikke er det FrP land heller, men AP land. Greit og være uenig i flytting av Krekar, det er jeg med. Men det kan også være greit og være korrekt. Selv om lysten til å hetse FrP er stor.

Lenke til kommentar

Og flott personlig bønnerom har han fått. Er man klar over hva det koster skattebetalerne dette her?

Fyren har vel aldri tatt et spadetak.

Det er sånn at en kan rett og slett le seg i hel altså. Heia norge.

Han koster oss noen millioner i året sikkert. En ny runde i retten blir det også. Hvem betaler? Den Norske idioti staten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Noe sier meg at FrPs oppslutning på Kyrksæterøra vil gå rett i kjelleren. Ikke bare fikk de ikke Krekar ut av landet; de fikk ham flyttet hjem til seg!

 

 

Nå er det ikke FrP som har flyttet Krekar dit, det er politiet. Ikke er det FrP land heller, men AP land. Greit og være uenig i flytting av Krekar, det er jeg med. Men det kan også være greit og være korrekt. Selv om lysten til å hetse FrP er stor.

 

 

Ja, men politiet følger bare instrukser, Dette er Anundsens sak. Hør på det som ble sagt i dagsnytt 18 i går. Lenke i min siste post overfor.

 

Klønete håndteringen etter min mening. Regjeringen må gi inntrykk av at de gjør noe mer enn forrige regjering.

  • Blir sikkert dyrere enn å ha ham med familien i Oslo.
  • Intern internering / forvisning er noe nytt i Norge. Det kan skape presedens. Blir det neste interneringsleire?
  • Så spørs det om dette holder juridisk. Det tviler jeg på.

Slik går det når man møter seg selv i døra. Jo mer oppmerksomhet denne saken får dess dummere og dyrere blir det.

Lenke til kommentar

 

 

Noe sier meg at FrPs oppslutning på Kyrksæterøra vil gå rett i kjelleren. Ikke bare fikk de ikke Krekar ut av landet; de fikk ham flyttet hjem til seg!

 

 

Nå er det ikke FrP som har flyttet Krekar dit, det er politiet. Ikke er det FrP land heller, men AP land. Greit og være uenig i flytting av Krekar, det er jeg med. Men det kan også være greit og være korrekt. Selv om lysten til å hetse FrP er stor.

 

 

Ja, men politiet følger bare instrukser, Dette er Anundsens sak. Hør på det som ble sagt i dagsnytt 18 i går. Lenke i min siste post overfor.

 

Klønete håndteringen etter min mening. Regjeringen må gi inntrykk av at de gjør noe mer enn forrige regjering.

  • Blir sikkert dyrere enn å ha ham med familien i Oslo.
  • Intern internering / forvisning er noe nytt i Norge. Det kan skape presedens. Blir det neste interneringsleire?
  • Så spørs det om dette holder juridisk. Det tviler jeg på.

Slik går det når man møter seg selv i døra. Jo mer oppmerksomhet denne saken får dess dummere og dyrere blir det.

 

Men det er politiet som har bestemt sted. Så er det regjeringen som har kommet på det fantastiske sjakktrekket og flytte Krekar. Politikere er ikke dem som sto først i køen.

Lenke til kommentar

Jaja nå blir flytteplanen til Krekar utsatt. Øra må nok vente litt til på sin nye kjendis borger.

 

http://www.tv2.no/2015/01/22/nyheter/mulla-krekar/toppsaker/6480447

Spillet er i gang og Krekars advokat gnir seg i hendene over gode inntekter fremover, betalt av oss. Krekar saken vil igjen rulle i mot oss i media, mens politikerne opptrer som feige høns. Her kan man ved enkelhet endre lover og regler på Stortinget. Men nei da, la oss holde folket for narr. Vi for virkelig håpe det smeller snart og enkelte i dette land stilles til ansvar.

Lenke til kommentar

Spillet er i gang og Krekars advokat gnir seg i hendene over gode inntekter fremover, betalt av oss. Krekar saken vil igjen rulle i mot oss i media, mens politikerne opptrer som feige høns. Her kan man ved enkelhet endre lover og regler på Stortinget. Men nei da, la oss holde folket for narr. Vi for virkelig håpe det smeller snart og enkelte i dette land stilles til ansvar.

 

 

Krekar må vel strengt tatt betale Meling selv her. Kan ikke se at dette er en sak som gir fri rettshjelp.

Lenke til kommentar

 

Spillet er i gang og Krekars advokat gnir seg i hendene over gode inntekter fremover, betalt av oss. Krekar saken vil igjen rulle i mot oss i media, mens politikerne opptrer som feige høns. Her kan man ved enkelhet endre lover og regler på Stortinget. Men nei da, la oss holde folket for narr. Vi for virkelig håpe det smeller snart og enkelte i dette land stilles til ansvar.

 

 

Krekar må vel strengt tatt betale Meling selv her. Kan ikke se at dette er en sak som gir fri rettshjelp.

 

Hvor får Krekar penger fra? Han mottar ingen form for hjelp fra staten. Så hvem betaler hans advokat? Uansett, Krekar koster samfunnet ekstremt mye.

Lenke til kommentar

Hvor får Krekar penger fra? Han mottar ingen form for hjelp fra staten. Så hvem betaler hans advokat? Uansett, Krekar koster samfunnet ekstremt mye.

 

 

Vet ikke hvor Krekar får penger fra. Kan bare ikke se at denne saken gir rett til fri rettshjelp.

 

Hva som er "ekstremt mye penger" er veldig relativt, men det er selvsagt kjedelig penger å måtte bruke. Demokrati er ikke gratis i drift.

Lenke til kommentar

Hva annet er det Krekar har gjort her i Norge enn å lage sirkus og terge på seg / la media terge på han den Norske befolkningen? Ikke ment som noe konspirasjons tull, men likevel ganske rart. Hvorfor får han så mye media dekning? hva er vitsen? det skaper jo egentlig bare holdninger som har lite konstruktiv verdi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva annet er det Krekar har gjort her i Norge enn å lage sirkus og terge på seg / la media terge på han den Norske befolkningen? Ikke ment som noe konspirasjons tull, men likevel ganske rart. Hvorfor får han så mye media dekning? hva er vitsen? det skaper jo egentlig bare holdninger som har lite konstruktiv verdi.

Helt enig!

 

Media lager oppstyr, og det er god PR for Krekar..

Lenke til kommentar

 

Hva annet er det Krekar har gjort her i Norge enn å lage sirkus og terge på seg / la media terge på han den Norske befolkningen? Ikke ment som noe konspirasjons tull, men likevel ganske rart. Hvorfor får han så mye media dekning? hva er vitsen? det skaper jo egentlig bare holdninger som har lite konstruktiv verdi.

Helt enig!

 

Media lager oppstyr, og det er god PR for Krekar..

 

Men hva mer bruk for PR vil egentlig Krekar være tjent med enn den Norske befolkning?

 

Begge parter skulle jo helst hatt null, rasjonelt sett

Lenke til kommentar

det skaper jo egentlig bare holdninger som har lite konstruktiv verdi.

Det skaper vel holdninger mot dette samfunnet og de lover og regler vi har. Samt at folk forstår viktigheten med og få endret disse menneskerettighetene som vi ser på som hellige. Og så skaper det økt motstand mot den menneskefiendtlige ideologien Krekar er en del av. Slik sett er det positivt med media.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"Morna Siv!" Haha, for en trivelig gjeng :)

 

Hehe håper jo litt for Al Jazera sin del at Krekar flytter til Kyrkesæterøra. Det kan jo bli en muslimsk versjon av Lillyhammer :p

 

Ja og nå sier juss eksperter at Krekar aldri kommer til å bo på Kyrksæterøra. Dermed kan det se ut som om de blå-blå ikke greier å flytte Krekar ut landet en gang.

 

Gjør vi oss til latter for verden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...