SuperSofie Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 Hei. Jeg har hatt problemer med aktiveringsnøkkelen, og får tilsendt en CD som jeg skal installere hele systemet på nytt - og da blir datamaskinen aktivert igjen i følge PacardBell/Acer fordi nøkkelen deres er "preloaded førinstallerad". Så spørsmålet mitt er når de sier "du måste ev. radera allt på pc" -> slette alt på pc? Hva mener de med det? Og hvordan ta backup så jeg ikke mister alt på pc når jeg installerer systemet på nytt?
geir__hk Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 Mitt beste råd er å ta maskinen til et godkjent pc-verksted å få jobben gjort der. Det er fort gjort å miste filene sine om man ikke vet hva man gjør.
SuperSofie Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Skrevet 14. januar 2015 Mitt beste råd er å ta maskinen til et godkjent pc-verksted å få jobben gjort der. Det er fort gjort å miste filene sine om man ikke vet hva man gjør. Ja, det kan være en ide. Men det er ikke så mye jeg er redd for å miste. Jeg lagrer dokumentene og bildene mine på en minnepenn. Resten er det ikke så farlig med? Eneste kjipe er vel å begynne på nytt med spillene men..
Hoshi Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ja, om du vil gjøre det selv er det jo bare å følge brukerguideneller google brukerguiden. Ja spillene må du også installerepå nytt om du sletter alt. Lykke til med re-installeringen. Endret 14. januar 2015 av Hoshi
SuperSofie Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Ja, om du vil gjøre det selv er det jo bare å følge brukerguiden eller google brukerguiden. Ja spillene må du også installere på nytt om du sletter alt. Lykke til med re-installe Smart, får google etter bruker guiden og se om jeg kan finne den.. Vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå