Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Sitter i lan nå. Alle som en sitter og spiller cs utenom meg. Vi har slitt litt med nettverket; noen finner noen og noen andre finner ingen. Jeg får opp feilmelding når jeg prøver å komme inn på cs-serveren. Noen som vet hva jeg må gjøre? Kjører XP home.
Åsmund Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 vel jeg får denne meldingen ofte. Jeg tror cs er litt ustabilt der. eneste måte jeg har fått det til å virke på er restart gjennstart av cs osv.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Har gjort det mange ganger. Klikker hele j*vla tiden! Stygge cs!
shlong2long Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 For å finne alle på nettverket bør alle sette arbeidsgruppe til feks MSHOME.. alle bør også ha motta ip adresse i tcp\ip protokoll egenskapene.... dette bør fikse problemet??
kyrsjo Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 MSHOME har ingenting med saken å gjøre. Bruker dere DHCP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå