Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til par: Hvor lenge har dere vært sammen og hvor ofte har dere sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det har vært oppe mange ganger før, uten noe forbedring. Får bare unnskyldninger, som at det er normalt etter tid osv. Ender bare i grining. Men er vanskelig å slå opp pga. Det når andre ting fungerer bra, og det er en del "logistikkproblemer" som oppstår hvis det blir slutt. Spør delvis for å finne ut av hva som er "normalt" for andre par, om jeg krever mye, eller hun er urimelig. Og det er kjærlighet ellers i bildet, er bare fullstendig mangel på sexlyst hos henne. Jeg mistenker det er delvis pga. P-sprøyte, men hun nekter å prøve annen prevensjon, og er ikke interessert i parterapi eller legetime for å sjekke hormonnivå eller lignende. Har (nærmest) truet med å slå opp hvis ikke. Vil finne ut litt mer før jeg virkelig sier ifra at enten prøver vi virkelig å løse dette, ellers er det slutt. Vi har prøvd lengre pauser, romantiske kvelder, hennes initiativ, planlagt tid til sex osv.

 

Kjip situasjon.

 

Anonymous poster hash: 9b277...f21

Lenke til kommentar

Vi har prøvd alt det uten at det fungerer altså. Hun mener at det er flaut å gå til legen med det problemet, og at hun vil ikke ta annen prevensjon siden hun ikke kommer til å huske å ta pillene, i tillegg til at hun er redd for å legge på seg av P-piller (hun sier hun fikk mye større snipe syke av p-piller). Svarer jeg med at det finnes mange andre typer prevensjon, og mange typer P-piller, får jeg en ny runde med unnskyldninger..

 

Anonymous poster hash: 9b277...f21

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i 1,5 år og samboere omtrent like lenge (vi er 26 og 27 år). Har nok sex i snitt 4-5 ganger i uken :) . Noen uker mer, andre litt mindre. Ekstremte sjelden mindre enn 3 ganger i uken, det tror jeg bare har skjedd et par ganger.

 

Han er flink til å ta på meg gjennom dagen, vi har mye fysisk kontakt (sitter f. eks alltid i samme sofa når vi ser tv/film, selv om vi har to), klemmer og kysser ofte. Mye oralsex også.

Hvis det er dager med lite generell fysisk kontakt så daler lysten fort hos meg hvertfall :p . Det trenger ikke være noe spesielt som har skjedd for at jeg har mindre lyst. Noen ganger må man "ta seg litt sammen" selv om man er sliten, jeg vet jo at selv om jeg er sliten så blir det koselig og deilig når vi kommer igang. Også er det samtidig lov til å si nei de dagene man bare ikke vil i det hele tatt! Det bør ikke føles som et press eller noe man gjennomfører for å få den andre til å ikke "mase". Har dere kommet dit så må dere klare å snu det, på en eller annen måte..

 

Har hatt samboer tidligere (2 år) og vet at ting kan endre seg, men det forrige forholdet mitt var ikke like bra som det jeg har nå, så selv om det kanskje daler med antall ganger i uka etterhvert for oss nå, så tror jeg uansett snittet kommer til å holde seg høyere enn sist :) . Har et helt annet fysisk forhold mtp. det jeg har nevnt over.



Anonymous poster hash: 06a8b...c7b
Lenke til kommentar

Jeg har det på samme måte som deg. Vi er i slutten av 20-åra begge to. Vi har sex 3-4 ganger i måneden, noen ganger kanskje bare 2 ganger iløpet av en hel måned!! Jeg er skikkelig frustrert og går snart på veggen. Har pratet med han om det opptil flere ganger (ja, her er det damen i huset om er seksuelt frustrert), og til og med sagt at hvis det ikke bedrer seg så begynner jeg å betrakte han som en venn..

 

Men, til gjengjeld er sexen heeelt fantastisk når vi først er igang. Bare så synd at det er så skjeldent. Hvis jeg vil ha sex så må jeg sprade naken foran han, da kommer han logrende.

 



Anonymous poster hash: cbec0...43e
Lenke til kommentar

 

Jeg har det på samme måte som deg. Vi er i slutten av 20-åra begge to. Vi har sex 3-4 ganger i måneden, noen ganger kanskje bare 2 ganger iløpet av en hel måned!! Jeg er skikkelig frustrert og går snart på veggen. Har pratet med han om det opptil flere ganger (ja, her er det damen i huset om er seksuelt frustrert), og til og med sagt at hvis det ikke bedrer seg så begynner jeg å betrakte han som en venn..

 

Men, til gjengjeld er sexen heeelt fantastisk når vi først er igang. Bare så synd at det er så skjeldent. Hvis jeg vil ha sex så må jeg sprade naken foran han, da kommer han logrende.

 

 

Anonymous poster hash: cbec0...43e

 

 

Hehe, du får be han handle inn testosteron. Det gjør meg dobbelt så kåt som normalt.

I de aller fleste forhold er det motsatt. Ikke lett å være mann, og ikke rart at menn oppsøker eskortepiker når det bare er neeeeeeeeeeeeeei å få hver gang man er kåt.

Lenke til kommentar

30 år, gift i 5, far til unger. Sexen kommer og går alt etter hva måneden bringer. Noen ganger kan det være noe spennende som hun eller jeg finner på, som igjen fører til puling flere dager på rad. Men så kan det være en hvileperiode på en-tre uker der vi bare ''småflørter'' eller rett og slett ikke har noe seksuell kontakt what so ever. Det er i det hele veldig variert og gjennomsnittet er vel et par ganger i måneden. Noen ganger er det bare ikke stemning. Andre ganger er det til å sette ungene foran tv og stikke inn på soverommet for vi ikke klarer å vente.

Det er forsåvidt bra at TS snakker med partneren om situasjonen sin.



Anonymous poster hash: 01cde...ceb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...