Gå til innhold

GTA V trenger hjelp!


0wner170

Anbefalte innlegg

Hei, før noen admins her tar ned tråden vil eg bare si at hensikten med denne posten er å bruke på egenhand og ikkje på Online

 

 

Jeg sitter her å prøve å få til money hack , men den vil ikkje, noen som kan hjelpe meg med det problemet feks noen som har et bra tool for saveeditor osv ?? fordi jeg får det ikkje til , når jeg dekrypterer den så får jeg to filer, noe som ikkje pleier vise i div. tutorials og liknende så jeg har store problemer med dette så all hjelp taas imot med takk.

 

som sagt noe som hjelper for å hacke inn penger tidlig i spiller på singleplayer !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Vet ikke om det er fikset enda, men etter at du har tatt første lester oppdraget som Franklin setter du alle pengene inn i det selskapet som er minst verdt på LCN, dvs lifeinvader. ta deretter og gå inn på aksjeposten din og selg igjen med en gang, bare ikke bruk sell all knappen. Om jeg ikke husker feil får du dobbelt opp tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Var/er det ikke slik at man skulle sette inn penger i på div. selskaper når man tok de assassination missiona, gjør man det rett ender man opp med en hel haug med millioner. Jeg endte opp med rundt 80mil på vær av karakterene, men jeg visste ikke om det først så jeg gjorde det ikke på 1 eller 2 av oppdraga. Hvis du er forbi/ikke kommet til dette punktet kan jeg dessverre ikke hjelpe deg :(

 

Edit: leif...

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Med unntaket av det første lester oppdraget man må gjøre for story progresjonen bør man vente med de resterende 3 til man har tatt det siste heistet og fått pengene fra det. Det er de som har greid en milliard via lester oppdragene.

Lenke til kommentar

det ligger flere guides på nettet for å tjene masse penger på lester oppdraga som folk nevner her. jeg har selv testa det ut og endre opp med ca 1,5 milliard på hver av kontoene til trevor, franklin og michael.

 

men det krever at du ikke tar noen lester oppdrag (assassination) føre du er ferdig med main story og har klart siste bankranet. da har du drøyt 30 millioner å bruke på dette.

 

her er en link til den guiden jeg har brukt: http://www.gamezone.com/originals/gta-5-cheats-guide-to-stock-market-investing-with-lester-s-missions

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

F.eks. Bus Assassination er noe jeg har utført, og jeg hørte navnet Vapid i spillet, men når jeg gikk inn på markedene Bawsaq og det andre LCN markedet så fantes ikke noe aksjeselskap med navn Vapid.

 

Det er jo litt merkelig. Dukker det innimellom opp nye selskaper på disse markedene (slik som i et ekte aksjemarked), og at timingen min var helt feil?

Lenke til kommentar

Ligger den i listen, eller er listen kun et utvalg. Må man aktivt taste inn ticker et sted, hvor?

 

Bawsaq.com-GTAV.png

 

 

 

Er det en type visning jeg ikke har fått til av tilgjengelige aksjer da i PS4 enda? Har ingen bokstavsortering som jeg kan se på PS4'en.

 

Som denne:

bawsaq-stock.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

F.eks. Bus Assassination er noe jeg har utført, og jeg hørte navnet Vapid i spillet, men når jeg gikk inn på markedene Bawsaq og det andre LCN markedet så fantes ikke noe aksjeselskap med navn Vapid.

 

Det er jo litt merkelig. Dukker det innimellom opp nye selskaper på disse markedene (slik som i et ekte aksjemarked), og at timingen min var helt feil?

 

Dukker ikke opp noen nye selskaper i spillet dessverre. Hadde vært morsomt om spilleren selv kunne ha opprettet egne selskaper+++ men spill verdenen er for statisk til at dette kan skje.

Lenke til kommentar

Gjorde ikke det første gang jeg spilte GTA på 360, men nu på Xbox One så sparte jeg franklin sine lester mission til slutt og gjorde de helt nøyaktig som i guiden. Var utrolig enkelt. Første assassin missionet må gjøres for å videreføre storyen, men de siste 4 kan spares til du har runnet spillet.

 

Husk også å velge plan B når du skal gjøre The Big Score i tillegg velge billige, men gode teammates. Dama du redder på veien f.eks som sjåfør. Du kan da ende opp med 35 million kontra 20 mill.

 

Aksjedelen er kanskje enkel, men kan være kjedelig å vente på. Bruk alle pengene på den aksjen som står i guiden før du starter missionet ( med alle 3 figuran ). Når missionet er over. Dra hjem, save 1 gang sjekk om aksjen har økt i verdi, skal gå opp alt mellom 80-100%. Når ene akjsen er maks oppe, selger du den så kjøper du neste aksje som står oppført til samme mission ( 1 før og 1 etter aksje ). Den som kommer etter er den som tar lengst tid å gå opp igjen i verdi så du kan regne med å save alt mellom 5-20 ganger.

 

Husk å kjøp å selg med alle 3 figurene.

 

Pengesummen hos meg gikk på første mission fra 35mil -> 80mil -> 150mil og det bare etter første assassin missionet.

 

 

Endte selv opp med å makse opp pengebeløpet på alle 3 figurene og i tillegg ha mange millioner igjen på gullaksjer. Fikk da kjøpt opp alle bedriftene så solgte jeg bare mere gullaksjer så var summen makset opp igjen. 2.147 milliard

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Når det kommer til tredjeparts programvare for å forandre saves har jeg ikke hørt eller lest om det noe sted. Finnes kanskje noe til forrige generasjon, men tviler på at det finnes noe til dagens generasjoner (ps4/xbone) i og med det krever customfirmware på konsollen selv så vidt jeg vet. Men det er også et område som aldri har interessert meg, så jeg har ikke peiling for å si det på godt norsk :p

Lenke til kommentar

Når det kommer til tredjeparts programvare for å forandre saves har jeg ikke hørt eller lest om det noe sted. Finnes kanskje noe til forrige generasjon, men tviler på at det finnes noe til dagens generasjoner (ps4/xbone) i og med det krever customfirmware på konsollen selv så vidt jeg vet. Men det er også et område som aldri har interessert meg, så jeg har ikke peiling for å si det på godt norsk :p

hehe runner ps3 da, men problemet er når jeg dekrypterer rage.sav for å endre på den så får jeg tilgang til en annenfil kalt ragelayer1.sav istede for rage.sav så tror kanskje det har noe med Europa i forhold til amerika og litt slikt,, men er usikker

Lenke til kommentar

 

Når det kommer til tredjeparts programvare for å forandre saves har jeg ikke hørt eller lest om det noe sted. Finnes kanskje noe til forrige generasjon, men tviler på at det finnes noe til dagens generasjoner (ps4/xbone) i og med det krever customfirmware på konsollen selv så vidt jeg vet. Men det er også et område som aldri har interessert meg, så jeg har ikke peiling for å si det på godt norsk :p

hehe runner ps3 da, men problemet er når jeg dekrypterer rage.sav for å endre på den så får jeg tilgang til en annenfil kalt ragelayer1.sav istede for rage.sav så tror kanskje det har noe med Europa i forhold til amerika og litt slikt,, men er usikker

 

er vell kanskje en slik du leter etter:

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/PS3-Tilbeh%C3%B8r/Diverse/Xploder-Pro-Juksekoder-PS3-m-minnepenn-Juks-p%C3%A5-dine-egne-saves121972-p0000050628

Lenke til kommentar

 

 

Når det kommer til tredjeparts programvare for å forandre saves har jeg ikke hørt eller lest om det noe sted. Finnes kanskje noe til forrige generasjon, men tviler på at det finnes noe til dagens generasjoner (ps4/xbone) i og med det krever customfirmware på konsollen selv så vidt jeg vet. Men det er også et område som aldri har interessert meg, så jeg har ikke peiling for å si det på godt norsk :p

hehe runner ps3 da, men problemet er når jeg dekrypterer rage.sav for å endre på den så får jeg tilgang til en annenfil kalt ragelayer1.sav istede for rage.sav så tror kanskje det har noe med Europa i forhold til amerika og litt slikt,, men er usikker

 

er vell kanskje en slik du leter etter:

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/PS3-Tilbeh%C3%B8r/Diverse/Xploder-Pro-Juksekoder-PS3-m-minnepenn-Juks-p%C3%A5-dine-egne-saves121972-p0000050628

 

joda, ville ikkje akuratt bruke penger, men er like så greit å ha alt en plass :DD

Lenke til kommentar

Må hive meg på her jeg også. Splite det først på PS3 og fikk dat også med 500.000 til onlinespilling. Når jeg kjøpte det på PS4 og overførte karakter fikk jeg jammen lov til å bruke en kode på ps 4 også så da ble det 500.000 til på online. Har ærlig talt ikke spilt online så mye.

 

Når jeg i sin tid runnet det på ps3 så var jeg heller ikke klar over dette med assasination og alle pengene man kunne få. Så det ble ikke all verden.

 

Gjorde alt helt riktig denne gangen og det ble helt vanvittig mye penger. tror jeg fikk 1.9 milliarder på michael og 1.4 på hver av de to andre. Har dog ikke spilt all verden etter at jeg runnet det.

 

På et av de første assasination fikk jeg fryktelig mye mer enn jeg skulle ha har lest at det er litt random hva man får på noen av de aksjekursene. Dette var i desember 2014.

 

Nesten ikke brukt ei krone på noen ting underveis i spillet bortsett fra skuddsikkre vester og litt ammo. Våpen finner man jo stort sett over alt. Er kun et få tall våpen jeg har kjøpt. Satt med over 30 mill på michael da main missions var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...