Gå til innhold

Ting jeg hater....


Ada.

Anbefalte innlegg

Morgengretten eksisterer ikke hos meg.

Jeg hater noen ganger at enkelte folk er dårlig på holde det ryddig rundt seg. PS: Jeg er litt sånn selv, når det gjelder soverommet mitt. Den ser ikke ut, masse hybelkaniner og fetisj-ting ligger slengt ut på gulvet. (Dere skal slippe detaljer om hva slags fetisj-ting det er snakk om. Med mindre, det får dere selv velge om dere vil vite om det eller ikke. PM er tingen, hvis dere virkelig er nysgjerrig. :ph34r: Er veldig åpen av meg, jeg lar folk bestemme selv om de faktisk vil vite. Så får de ærlig svar hvis folk spør. :yes:)

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater folk med munn-diare, og så skravler høyt om hver eneste lille ting de opplever. 

Selv den mest ubetydelige detalj, om hvor for eksempel en reklame de har mottatt i posten. Selv om de har NULL interesse av å faktisk skaffe seg noe av det som står der, så leser de likevel gjennom hele greia, bare for å lese høyt hver eneste bokstav som står der.

Eller de "må" tydeligvis kommentere hver minste lille ting som blir sagt eller gjort i hver eneste TV-program / reklame. Bare for å ha ett eller annet sludder å i si. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...