Gå til innhold

Ting jeg hater....

Ada.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Morgengretten eksisterer ikke hos meg.

Jeg hater noen ganger at enkelte folk er dårlig på holde det ryddig rundt seg. PS: Jeg er litt sånn selv, når det gjelder soverommet mitt. Den ser ikke ut, masse hybelkaniner og fetisj-ting ligger slengt ut på gulvet. (Dere skal slippe detaljer om hva slags fetisj-ting det er snakk om. Med mindre, det får dere selv velge om dere vil vite om det eller ikke. PM er tingen, hvis dere virkelig er nysgjerrig. :ph34r: Er veldig åpen av meg, jeg lar folk bestemme selv om de faktisk vil vite. Så får de ærlig svar hvis folk spør. :yes:)

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar folk ha det som de vil hos seg, så har jeg det som jeg vil hos meg

Jeg hater at det ikke er mer kaffebønner til maskinen på jobb

Skrevet

Jeg spruter vann med spruteflaske på mobbere!

Jeg hater at jeg kjørte bilen helt til huset. Nå tror jeg ikke jeg kommer meg ut, og jeg MÅ ha dopapir....

Skrevet

Jeg hater folk med munn-diare, og så skravler høyt om hver eneste lille ting de opplever. 

Selv den mest ubetydelige detalj, om hvor for eksempel en reklame de har mottatt i posten. Selv om de har NULL interesse av å faktisk skaffe seg noe av det som står der, så leser de likevel gjennom hele greia, bare for å lese høyt hver eneste bokstav som står der.

Eller de "må" tydeligvis kommentere hver minste lille ting som blir sagt eller gjort i hver eneste TV-program / reklame. Bare for å ha ett eller annet sludder å i si. 

Skrevet

Enig i det, og spesielt hvis den personen har en agenda om å verne sine interesser. Det gjennomskues fra første sekund som regel. Uforståelig og umulig for meg å på et empatisk vis sette meg inn i situasjonen til en person som ikke tar hensyn til andre.

Hater å hate.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...