Gå til innhold

fps multiplayer


Ridd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt Titanfall (litt bare) eller Destiny (null og niks), så de går det litt på hva andre sier. Alle er gode spill, og har masse timer med morro og underholdning. Eventuelle ankepunkt som kan være verdt å ta opp er:

 

Destiny: Mye "grinding" for å komme seg videre. Timesvis med spilling. Mange som får elsk eller hat forhold til dette.

 

BF4: Flott spill, men har vært ute en stund og mange andre er veldig gode og i høy level. For nybegynnere til serien kan det være litt irriterende å bli drept såpass ofte. Men løser man "battlefield-måten" å spille på, så er det utrolig gøy.

 

CoD:AW: Bedre enn CoD:Ghosts. Litt nye elementer til Cod-sjangeren. Men fortsatt mye drittunger som spiller og camper i hvert hjørne.

 

Titanfall: Veldig morsomt spill, men kan bli litt repeterende i lengden.

 

Min anbefaling er uten tvil Battlefield 4. Den har flest spillmoduser, større variasjon i spillingen (mtp kjøretøy og klassevalg, spillemåte). Og hvis du kjøper BF4 Premium edition til en fin pris skal du vel få alt av DLC til spillet også. BF4 er definitivt det jeg spiller mest om dagen (GTA og FIFA rett bak). Og så er jo spillet utrolig morro.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...