Gå til innhold

Er Wii U verd å kjøpe nå?


MrCusNT

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en gaming PC. Jeg og broren min har også en PS3. Vi synes den er blitt litt gammelt nå så broren min spiller mest på den. Det er bare Fifa, for han liker ingen andre spill. Vi har begge alltid likt nintendo og tenker derfor på Wii U. PS4 og XBONE interesserer oss ikke. Vi har hørt at Nintendo kanskje slipper ut en ny konsoll snart. Er det noe vits i å kjøpe Wii U. Vi har veldig lyst på den. Den har nesten bare flerspiller spill (2 player, 4 player, 8 player). Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo kommer ikke med noe ny konsoll snart. Hvor har du hørt det? Noe ny Nintendo konsoll kommer neppe før 2017 eller 2018. Wii U har mange fine år foran seg.

Kjøpe du Wii U kan du kose deg med alle de fantastiske Nintendo spillene i HD. Løp og kjøp! Absolutt verdt.

 

Spill du bør kjøpe:

Super Mario 3D World (beste Mario spill ever!)

New Super Mario Bros U (beste 2D Mario spill?)

Mario Kart 8 (Etter min mening det beste Mario Kart)

Zelda Wind Waker HD

Donkey Kong Tropical Freeze

Bayonetta 2

Hyrule Warriors

 

Fredag 2 Januar kommer Captain Toad Treasure Tracker ut. Gleder meg som en unge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke fan av å eie spill digitalt, derfor kommer jeg til å kjøpe alle spill over disk. MItt spørsmål er da om det er noe hensikt i å kjøpe premium?

 

Synes at prisforskjellen er ekstremt stor, hos expert koster wii U basic 1499, mens billigste Premium er på 2599 hos Toys R us. (prisjakt)

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Nyeste Xenoblade Chronicles kommer i 2015. Jeg kommer til å kjøpe konsollen bare for det og da tar jeg like godt med noen av Nintendos first party titler for å få litt mer ut av konsollen, men jeg ville ikke kjøpt dem for disse alene. Alt i alt er det et magert third party-bibliotek for denne konsollen og listen over utgivelser i 2015 ser ikke ut til å forandre på det.

Lenke til kommentar

virker som basic er veien å gå, hvis det er snakk om så store prisforskjeller.

Om man skal kjøpe spill fra eShop må man uansett ha en ekstern disk.

 

Trodde dog at basic skulle fases ut..? Så den kan være vanskelig å få tak i..?

 

Uansett; helt klart verdt et kjøp.

 

Er det jeg tenker også nå. Basic + ekstern harddisk.

 

Eneste luksusproblemet er jo at den er hvit. Alt annet foran sofaen er sort. Damn you, brain!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Wii u premium med mario kart 8 ( 32 gb ). Mye kos i en wii u men er best sammen med venner. Mario kart 8 kan du spille deg sjuk på . Super smash bros er også bra men krever ganske mange timer før du har peiling på hva du gjør ( jeg og mange andre mener hvertfall så ) Jeg har også New super mario bros som er mye kos og morro ( klassisk mario ) Noe særlig mer en det har jeg ikke spilt på wii u.

 

Lefdal og exspert har de beste prisene på konsollen og Lefdal har de beste prisene på spillene ( Spaceworld har utrolig få wii spill og til blodpris ) Game Stop har bruktspill til samme pris som nye spill koster på lefdal.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

Expert har Premium med Mk8 til 2222,- i romjula jaffal.

Så det, riktig nok bare 400 totalt fordelt på alle butikkene i Norge. Viss expert tar en elkjøp er det kun ca. halvparten av varehusene som faktisk har den inne.

 

Jeg prøvde meg på lefdal og expert strømmen før jeg endelig fikk rota meg fram til at de hadde en på expert alna. Du må bestille først trur jeg men det er verdt det + at du kan bruke det til netflix og det er en E-shop hvor du kan kjøpe og laste ned mindre spill rett fra sofaen... Husk at det er KUN wi-fi på denne maskinen.. (Blueray?)

Lenke til kommentar

Så det, riktig nok bare 400 totalt fordelt på alle butikkene i Norge. Viss expert tar en elkjøp er det kun ca. halvparten av varehusene som faktisk har den inne.

 

 

Bare 400 på landsbasis ja. Da kan jeg vel nesten bare gi opp før jeg gidder bruke energi på det.

 

EDIT: Hvordan er prisene på eShoppen btw?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...