Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy Note Edge


Anbefalte innlegg

 

 

Siden det koster 5500kr for telefonen det eneste stedet man faktisk kan kjøpe den pr DD (Telenor) er det uinteressant om Siba har lagt ut en pris på 7990 før de har fått den inn.

 

På hvilken måte koster den 5500 kr hos Telenor? 9'293 kr uten abonnement står det oppført hos Telenor. Det å dra inn priser med binding blir jo temmelig meningsløst.

Nå vet ikke jeg hva som står hos Telenor, men de fleste som kjøper en sånn tlf, eller en iphone 6 handler med abb, så det er vel ganske naturlig å nevne prisen med Telenor L og da betaler du 6400 for tlf. Hvor han fikk 5500 fra, aner ikke jeg. Foreløpig så kan jo Note Edge kun selges med et Telenor abb (eller D juice)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Samsung lanserer en highend modell med tilsvarende pris da blir det ramaskrik.

Når et annet selskap gjør det årlig, med minimale forskjeller fra fjorårets,da reagerer ingen. Hjernevasket kundegruppe?

 

Hvis du ikke mener det har blitt ramaskrik pga pris på iPhone tror jeg du må sjekke om igjen.
Lenke til kommentar

 

 

Siden det koster 5500kr for telefonen det eneste stedet man faktisk kan kjøpe den pr DD (Telenor) er det uinteressant om Siba har lagt ut en pris på 7990 før de har fått den inn.

 

På hvilken måte koster den 5500 kr hos Telenor? 9'293 kr uten abonnement står det oppført hos Telenor. Det å dra inn priser med binding blir jo temmelig meningsløst.

Nå vet ikke jeg hva som står hos Telenor, men de fleste som kjøper en sånn tlf, eller en iphone 6 handler med abb, så det er vel ganske naturlig å nevne prisen med Telenor L og da betaler du 6400 for tlf. Hvor han fikk 5500 fra, aner ikke jeg. Foreløpig så kan jo Note Edge kun selges med et Telenor abb (eller D juice)

 

 

Mobil M+ i 12 mnd, to alternativer:

 

1899,- for telefonen + 300/mnd i nedbetaling. 1899,- + 3600,- = 5499,-

3099,- for telefonen + 200/mnd i nedbetaling. 3099,- + 2400,- = 5499,-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Siden det koster 5500kr for telefonen det eneste stedet man faktisk kan kjøpe den pr DD (Telenor) er det uinteressant om Siba har lagt ut en pris på 7990 før de har fått den inn.

 

På hvilken måte koster den 5500 kr hos Telenor? 9'293 kr uten abonnement står det oppført hos Telenor. Det å dra inn priser med binding blir jo temmelig meningsløst.

Nå vet ikke jeg hva som står hos Telenor, men de fleste som kjøper en sånn tlf, eller en iphone 6 handler med abb, så det er vel ganske naturlig å nevne prisen med Telenor L og da betaler du 6400 for tlf. Hvor han fikk 5500 fra, aner ikke jeg. Foreløpig så kan jo Note Edge kun selges med et Telenor abb (eller D juice)

Kjøpte den uten abb på Telenor butikken på Jesshei til 7599kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Limited edition endrer ikke det faktum at det er en svindyr mobil.

 

 

 

Nei, men det kan forklare hvorfor den er svindyr.

 

Du må huske at dette ikke er en standard mobil, du har et helt nytt konsept som prøves ut.

 

Si at de skal selge 100.000 modeler, men da går de akkurat i null eller noe i tap med "vanlige" priser. Hva gjør de da? Jo, de skrur opp prisen. Så kan jo også kostprisen være høyere på denne også pga. skjermen.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...