Gå til innhold

Vinterlandskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget stillig "fargebilde", trodde faktsik først det var svart/hvit. Tror kanskje jeg ville ha sett på en ren svart/hvit versjon da iallefall jeg letet etter andre farger i bildet. Fant noe som ser ut som røde lys i bebyggelsen, som er litt distraherende når man har oppdaget de. Det hadde kanskje kommet bedre frem i en ren s/h versjon at det ikke er farger i bildet, sånn det er nå så er det farger der, men man finner ikke de (hvis det gir mening).

Lenke til kommentar

Fint gråværsbilde .Noen vil kanskje si at stråene i forgrunnen forstyrrer litt fargemessig sett, men jeg synes det er ok.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Hei Ragnar.

Takk så mye for din positive og konstruktiv tilbakemelding. :)

Angående stråene i forgrunnen så syns jeg at de tilfører dybde og at de er et viktig element i bilde. :)

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar

Meget stillig "fargebilde", trodde faktsik først det var svart/hvit. Tror kanskje jeg ville ha sett på en ren svart/hvit versjon da iallefall jeg letet etter andre farger i bildet. Fant noe som ser ut som røde lys i bebyggelsen, som er litt distraherende når man har oppdaget de. Det hadde kanskje kommet bedre frem i en ren s/h versjon at det ikke er farger i bildet, sånn det er nå så er det farger der, men man finner ikke de (hvis det gir mening).

 

Hei Jan-Roger.

Takker for din hyggelige tilbakemelding. :)

Ellers må jeg si at bilde er tatt i gråvær med snø og sludd kl. 15.39 på ettermiddagen.... Ikke så mye lys å farge å se da. ;-).

Mulig bilde hadde gjort seg bedre i s/hv. Men mitt poeng her er at nå er det grått og trist. :(

 

Jeg ønsker meg sol og snø til jul... :)

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar

 

Meget stillig "fargebilde", trodde faktsik først det var svart/hvit. Tror kanskje jeg ville ha sett på en ren svart/hvit versjon da iallefall jeg letet etter andre farger i bildet. Fant noe som ser ut som røde lys i bebyggelsen, som er litt distraherende når man har oppdaget de. Det hadde kanskje kommet bedre frem i en ren s/h versjon at det ikke er farger i bildet, sånn det er nå så er det farger der, men man finner ikke de (hvis det gir mening).

Hei Jan-Roger.

Takker for din hyggelige tilbakemelding. :)

Ellers må jeg si at bilde er tatt i gråvær med snø og sludd kl. 15.39 på ettermiddagen.... Ikke så mye lys å farge å se da. ;-).

Mulig bilde hadde gjort seg bedre i s/hv. Men mitt poeng her er at nå er det grått og trist. :(

 

Jeg ønsker meg sol og snø til jul... :)

 

Mvh

Thor

 

 

Du får iallefall frem tydelig at det er grått og trist på bildet så det er oppnådd iallefall :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint utsnitt og komp.

Dybdefølelsen er også tilstede.

Kan være en smaksak når jeg nevner muligheten for å kutte av en cm eller to nede for at de tørre stråene skal ta litt mindre oppmerksomhet.

Men so alltid ligger jo smaken og baken bakom og lurer.

 

Roar

 

Takk så mye Roar for positiv og konstruktiv tilbakemelding. :)

 

Et lite kutt nede for å dempe stråenes oppmerksomhet kan absolutt være et godt alternativ. V2 er på vei.

 

Thor Sæthre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...