Gå til innhold

Hvilket anti-malware(spyware) program er det beste nå - og gode tilbud.


Anbefalte innlegg

I flere år brukte jeg SuperAntiSpyware til å fjerne ting fra alle som trengte hjelp med pcene etter å ha fått inn ymse ting.

Men i år opplevde jeg at SAS ikke holdt lengre, og jeg gikk over til Malwarebytes, som fungerer utmerket.

Fikk tak i noen lifstidslisenser som de nå har sluttet å selge.

 

I den forbindelse er jeg i ferd med å gå tom for slike lisenser, har vært litt for snill hos noen venner og gitt dem slike lisenser. Så nå har jeg bare tre igjen.

Har funnet et 20% rabatt kupong som virker på års abonnement for 3 pcer, men prisen går opp til normal igjen etter 1 år.

 

I den forbindelse er jeg ute etter noen gode tilbud på Anti-malware programmer. Har sett en del ang Emsisoft, men de er nokså dyre.

 

Og ellers, hva er det som dere med mye peil på området anbefaler akkurat nå.

 

Jeg vet at det meste finnes i gratis versjoner, men jeg vil ha full pakke, slik at jeg ikke trenger å tenke på å skanne manuelt. Den skal kunne jobbe i bakgrunnen og ta seg av ev. problemer automatisk.

Finnes det noe slikt gratis, så kom med det.

 

Setter pris på alle tips, på tide jeg oppdaterer meg litt på emnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha slitt med browserhijacks og annen uønsket programmvare på sønnen min sin PC og testet med flere små scannerprogrammer som forsåvidt tok deler av problemet testa jeg med prøveversjonen av eset smart scurity og den fant en hel flokk med trojaner liggende på disken.

Dette er da en 1 måners prøvelisens på fullversjonen av programmet som jeg for min del har brukt i flere år på 2 maskiner her i huset.

Det smarte er at den stopper nedlasting av potensielt uønsket programmvare og den overvåker hele systemet.

Men dette er betal programmvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...