Gå til innhold

Vil Stream 8 Signature Edition Tablet komme til Norge med 4G?


Jesper95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Hva skal jeg si til det? Den kostet 990 kr, så jeg hadde ikke så veldig høye forventninger. Ytelsen er bra. Det meste flyter fint og jeg har ikke så mye å klage på. Lyden er dårlig. Lyden i flere sett med øretelefoner er veldig flat, samtidig som det er mye susing og lydforstyrrelser. Så den er ikke for film og musikkentusiastene. Men den er ikke ubrukelig.

 

Batteriet kunne med fordel ha vært en del bedre.

 

Må innrømme at den er blitt liggende mye ubrukt.

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si til det? Den kostet 990 kr, så jeg hadde ikke så veldig høye forventninger. Ytelsen er bra. Det meste flyter fint og jeg har ikke så mye å klage på. Lyden er dårlig. Lyden i flere sett med øretelefoner er veldig flat, samtidig som det er mye susing og lydforstyrrelser. Så den er ikke for film og musikkentusiastene. Men den er ikke ubrukelig.

 

Batteriet kunne med fordel ha vært en del bedre.

 

Må innrømme at den er blitt liggende mye ubrukt.

verdt å kjøpe? og det er dårlig å se film på?

Endret av Jesper95
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ikke så bra til å se film på, så om det er bruken din får du bedre tablets til samme pris. Skal du bruke til surfing og vil ha all Windowsfunskjonalitet er den ikke så verst.

Lenke til kommentar

Ikke så bra til å se film på, så om det er bruken din får du bedre tablets til samme pris. Skal du bruke til surfing og vil ha all Windowsfunskjonalitet er den ikke så verst.

liker veldig godt windows. tenker å laste ned filmer osv. siden jeg reiser ofte til stavanger med fly, så tenkte å se film på den osv. men hører du mye støy med hodetelefoner plugget inn?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

 

Ja, det er en del støy. Susing og en del pipelyder. Kan jo være at det er noe feil på min og at du får en uten. Men det er verdt å nevne synes jeg.

er den verdt de 990kr?

 

 

Den er sikkert værdt 990kr, men om du får noe som er dobbelt så bra til 2000kr så blir det jo en vurderingsak.

 

 

Ja, det har du rett i Men skal prøve å selge min. Prøver å få 800 kr for den.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ja, det er en del støy. Susing og en del pipelyder. Kan jo være at det er noe feil på min og at du får en uten. Men det er verdt å nevne synes jeg.

er den verdt de 990kr?

 

 

Den er sikkert værdt 990kr, men om du får noe som er dobbelt så bra til 2000kr så blir det jo en vurderingsak.

 

 

Ja, det har du rett i Men skal prøve å selge min. Prøver å få 800 kr for den.

 

ligger din på finn.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...