Gå til innhold

G2Play.net til å stole på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har handlet på G2Play.net i flere år, og har aldri noen gang hatt problemer med dem. Har alltid levert nøklene i løpet av kort tid.

En annen forhandler jeg bare har gode erfaringer med er kinguin.net.

 

Her er 2 sider du kan søke om de beste tilbudene fra alle stedene:

 

dlcompare.com

allkeyshop.com

 

En side jeg har dårlig erfaring med er onlinekeystore.com. Her mottok jeg ikke nøkkelen min etter det oppstod problemer med leveransen.

 

Det du må være obs på ved disse sidene er at det er enkeltpersoner "som du og jeg" som oppretter en egen bruker og kan legge ut sine egne ubrukte nøkler til salgs. Har selv en slik "shop" på kinguin.net. Selve forhandlersiden har dermed ingen mulighet til å vite om nøkkelen er gyldig før den er overført. Dermed kan det være opp til "brukeren som selger" om du får en gyldig nøkkel eller ikke.

 

Kinguin.net har for eksempel 30 dagers returrett/pengene tilbake garanti, og jeg anser de for en av de mer seriøse.

 

Av egen erfaring over flere år er det at du som regel får nøklene du bestiller, men problemet oppstår hvis det først skulle være feil med en nøkkel. Brukeren som selger nøkkelen på siden har ikke nødvendigvis (som regel) en ny nøkkel, og forhandlersiden har dermed ingen ny nøkkel å gi deg, da denne selges direkte fra brukeren og over til deg på deres side.

 

Vær dermed varsom med hvordan policy de har på returrett/pengene tilbake hvis noe skulle oppstå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Problemet er:

 

http://www.itavisen.no/nyheter/slik-kj%C3%B8pes-pc-spill-til-kriminelt-lave-priser-342083

 

I disse tilfellene der farcry 4 blir deaktivert i orgin\steam eller uplay på grunn av stjålet nøkkel er vanskelig å komme seg unna.

Men heldigvis er dette veldig skjeldent blir oppdaget.

Kunne gjerne likt om flere har erfaringer med dette, siden det tar ofte en stund til å bli oppdaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...