Gå til innhold

Trenger en lang ledning(og adapter) output 5v-2a (input AC 110V-240V)50/60Hz


Anbefalte innlegg

Fikk min nye bilderamme i dag, men gleden var kortvarig siden strømadapteren bare hadde en ledning på 90cm, og jeg trenger ca det dobbelte. Har hatt to bilderammer hengende på samme sted, og begge har hatt lange fine ledninger.

Men selvsagt ikke denne her.

 

Spesifikasjonene på adapteren er:

output 5v-2a (input AC 110V-240V)50/60Hz

 

Selve metalldelen er 1cm lang og tuppen er ca 3.5-4mm bred.

 

Har prøvd å sjekke alle mulige adaptere jeg hadde her hjemme, og finner type telefon/nettbrett ladere med riktig inn og ut strøm spesifikasjoner, men hjelper jo ikke når jeg ikke har riktig plugg.

 

T-DPF-1010B-4.jpg

Hvordan kan jeg løse dette? Er det noen norske butikker som selger slikt, gjerne butikker som jeg kan dra til eller kjøpe over nett. Har bl.a Clas Ohlson, Jula, Biltema osv i nærområdet.

Vil det være en mulighet å bruke en USB lader, som man så får en rund plugg som er lik den jeg har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på Clas Ohlson og kjøpte denne: http://www.clasohlson.com/no/Batterieliminator/36-4447

Funker fint som bare det.

 

Jeg tenkte også på USB lader (har flere som leverte samme spenning) men så var det jo å få tak i en slik plugg til USB ledningen da. Og de hadde de ikke på Clas Ohlson

 

Ledningen til den jeg kjøpte var 160cm, så litt fort kort. Og siden strøminngangen er på feil side av hva de to andre har hatt, så ble det en "stygg" løsning med en svart ledning rett opp veggen, og ikke langs listen som jeg kunne gjøre med 180cm ledning, og inntak på riktig side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...