Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vegghengt TV-benk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger ny TV-benk og har lyst å kjøpe en vegghengt TV-benk, forslag til dette?

Den eneste jeg har funnet er UNNU fra HiFi-klubben. Med stoff-fronter koster det 6500 kr. Finnes det ingen andre vegghengte TV-er med stoff-front (slik at IR-signalene kommer gjennom til de forskjellige boksene)? :hmm: Synes 6500 var litt mye.

(Fant ingen kategori som passet denne, så om der finnes en bedre egnet så kan moderator omplassere den.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :) Tror ikke jeg orker dillet med IR-repeater, så da ser det ut som UNNU er eneste alternativ. Eventuelt kunne jeg funnet en benk med høye slanke ben slik at det blir luftig og enkelt å vaske under benken, men har i grunn ikke kommet over en slik benk heller.

Skrevet

Ja det er nok mulig, men tror jeg ender opp med en Bestå-benk i 180 cm bredde og ekstra høy (3 hyller), i matt hvit med tre hvite dører oppe (med frostet glass) og tre store skuffer nederst (av beste kvalitet, der finnes to alternativ). I tillegg til en 180 cm hvit glassplate på toppen. Blir under halvparten av UNNU-benken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...