Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vegghengt TV-benk?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger ny TV-benk og har lyst å kjøpe en vegghengt TV-benk, forslag til dette?

 

Den eneste jeg har funnet er UNNU fra HiFi-klubben. Med stoff-fronter koster det 6500 kr. Finnes det ingen andre vegghengte TV-er med stoff-front (slik at IR-signalene kommer gjennom til de forskjellige boksene)? :hmm: Synes 6500 var litt mye.

 

 

(Fant ingen kategori som passet denne, så om der finnes en bedre egnet så kan moderator omplassere den.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :) Tror ikke jeg orker dillet med IR-repeater, så da ser det ut som UNNU er eneste alternativ. Eventuelt kunne jeg funnet en benk med høye slanke ben slik at det blir luftig og enkelt å vaske under benken, men har i grunn ikke kommet over en slik benk heller.

Lenke til kommentar

Ja det er nok mulig, men tror jeg ender opp med en Bestå-benk i 180 cm bredde og ekstra høy (3 hyller), i matt hvit med tre hvite dører oppe (med frostet glass) og tre store skuffer nederst (av beste kvalitet, der finnes to alternativ). I tillegg til en 180 cm hvit glassplate på toppen. Blir under halvparten av UNNU-benken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...