Gå til innhold

Liverpool v Stoke

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frys hammeren så kan du få et slag som kjennes likevel... Men det har vært temmelig svakt ja. Liverpool skaper ikke sjanser rett og slett.

Skrevet

Frys hammeren så kan du få et slag som kjennes likevel... Men det har vært temmelig svakt ja. Liverpool skaper ikke sjanser rett og slett.

Så vi må putte GJ i fryseren? Ser ikke helt poenget...

Skrevet

Faen som spillerne bruker tid på ballen. De står og ser rundt seg. Og taper ballen. Det er uholdbart å se slikt spill på dette nivået. Det har blitt litt bedre etter pausa, men hjelpes så passive noen av spillerne er med ballen.

Skrevet (endret)

Ballen spilles altfor mye bakover. Tror jeg har nevnt det nok nå kanskje... Shawcross med en av de vanlige stygge tingene sine.

Endret av oOF
Skrevet (endret)

Ikke minst er jo resten av spillerene rundt ballfører helt statiske. Er vel også på tide at Cou begynner å sikte på noen andre i feltet enn Diouf...

Endret av Kimma16
Skrevet

Ikke minst er jo resten av spillerene rundt ballfører helt statiske. Er vel også på tide at Cou begynner å sikte på noen andre i feltet enn Diouf...

Absolutt. Angrepsspillet ser ut til å være basert altfor mye på enkeltmannsprestasjoner, da spesielt fra Sterling. Innleggskvaliteten er heller ikke altfor god i vanlig Liverpool-ånd. Og der kom det et presist innlegg fra Johnson i det jeg skriver dette. Middels avslutning fra Lambert.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Liverpool brenner gjennom sjanser mer enn jeg brenner gjenneom one night stands jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...