Gå til innhold

Jukseskandale ryster Counter-Strike-miljøet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde en snasen aimbot til 1.6 for lenge siden.

 

Høyre museklikk sikta på huet til nærmeste motstander. Brukte det på ett lan på nøtterøy, jeg hadde storskjermen og publikum trodde jeg var den nye CS jesus. Hacken var vanskelig å se fordi jeg brukte den kun for å justere siktet mitt minimalt. men det lille der var alt som skulle til for at jeg knuste alle.

 

hacken het simpleaim. RIP. du ga meg mye lols.

Lenke til kommentar

 

Juksing er desverre ikke til å unngå når mye penger er i spill. Dette gjelder for esport som annen sport.

I motsetning til annen sport har esport en klar avsender, utvikleren. Til syvende og sist er det VALVE som må ta ansvar her og rydde opp. VALVE cathcet ikke denne selv, det svekker tilliten.

 

Så hvem sin ban-wave var det som gjorde at alle disse spillerne ble tatt, om det ikke var Valve selv? :p

Valve bannet selv spillere etter at de hadde vært i kontakt med ESEA. Ban waves fra Valve er vanskelig å forutsi når skjer, med mindre det foreligger tydelige bevis på cheats/hacks.

Lenke til kommentar

Liker hvordan folk kjøper keys etc ingame i cs for å gi 250k dollars til cheaters når kjipe retard valve ikke engang gidder å gi oss bedre matchmaking servers, 128tick anyone, today please yes?
Mange har brukt både lite og mye penger, ingenting får vi igjen, alt går til griske valve eller kjipe cheatere som våger å kalle seg pro spillere, lulz.
Nå har heldigvis jeg ikke brukt mye ingame i cs og takk og lov for det, men jeg har brukt altfor mye, men mye mye mindre enn mange andre og alt man får igjen er ingen verdens ting, serverne er dritt all around.
Tror jeg skal legge noen tusen kroner i en slik cheat jeg også, kan "pro" spillere det og faktisk få betalt for det, ja da skal faen meg jeg også cheate selv om jeg ikke får betalt for det.

Men arrangørene av disse eventene er bra naive når de lar folk bruke sitt eget utstyr og egen steam account osv sov, hvor dumme er de?
Dvs, de er jo rimelig borte vekk og blåst i hode som vi kan se.
Men som sagt, er jo kjekt å vite at de betaler cheaters for å spille, men de av oss som tar en match eller to just for the lulz, vi er ikke verdt så mye som en krone eller dollar, men slik er jo trenden idag så hvorfor forvente noe annet.

 

Gaben, måtte ditt eget kroppsfett antenne og det har du mye av, så brenn, lenge.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...