Gå til innhold

Nedlasting fra nettet


Shuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker DC++ :woot:

 

Kazaa: Reklame, reklame, virus og reklame

 

WinMX: Fint for dem som bare vil ha musikk

 

Bittorrent: Ustabilt, og heller ikke så bra fart der

 

DC++: Mer komplisert å bruke enn kazaa og lignende, men det er sikkert, bra og man finner så si alt. Bare velger en del hubber og søk. Bare laste ned fra brukere, kan også chatte med dem. Eneste minus, må ha en del å dele for å komme på de beste hubber.

Lenke til kommentar
Det er heilt klart FTP som er best, naar du veit kvor du skal gaa.

Eg veit...

Vel, vil vel si at både IRC og news er bedre, hvis du ikke har tilgang til topsites eller noe da. IRC er veldig enkelt, og er det det nye og populære du er ute etter er det som oftest flere med 100Mb-linjer som har det. News er litt vanskelig å sette seg inn i, og hvis ikke ISP har de "gode" gruppene må man betale for å få en god server, men man kan vel si det er verdt det. ;)

Lenke til kommentar

er vel egentlig ikke noe problem å få tak i e-mail adressen til folk. alle filedelingsprogrammene logger jo alle ip adressene til brukerne, det er vel ganske enkelt. skjønner godt at de sender ut advarsels meldinger jeg :mrgreen: er ikke lov til å gjøre noe ulovlig veit dere.

 

hvis det er lov, er det da også lov til å drepe folk eller rane folk? kan jo bli et spørsmål det også

 

*grin* :mrgreen: *grin*

Lenke til kommentar
Har brukt BitTorrent  de siste ukene, men i dag ble jeg tatt. Fikk en lang mail fra Universal og bla bla bla ( en advarsel ). Må man dele når man laster ned via BitTorrent?

Hvordan klarer Universal å finne email-adressen din hvis en bruker bittorrent?

De mailet bredbåndsleverandøren min, som maila den videre til meg.

Lenke til kommentar
er vel egentlig ikke noe problem å få tak i e-mail adressen til folk. alle filedelingsprogrammene logger jo alle ip adressene til brukerne, det er vel ganske enkelt. skjønner godt at de sender ut advarsels meldinger jeg :mrgreen: er ikke lov til å gjøre noe ulovlig veit dere.

 

hvis det er lov, er det da også lov til å drepe folk eller rane folk? kan jo bli et spørsmål det også

 

*grin* :mrgreen: *grin*

Oh spar oss for dumme kommentarer, du kan ikke sammenligne ran og drap med nedlastning av filmer/spill/musikk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...