Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn uten markerte kjevebein - helt turn off?


greggy123

Anbefalte innlegg

Hei! Ja jeg lurer rett og slett på hvor viktig markerte kjever hos menn er for at dere damer skal finne en mann attraktiv. Jeg er smertelig klar over at dette signaliserer dominanse, styrke, testosteron - ergo: attraktivitet. Selv har jeg ganske så runde og løse kinn, til tross for at jeg er relativ høy og slank. Dette har jeg hatt litt komplekser for opp gjennom tenåra, og selv om jeg har hatt mine napp, hender det at jeg blir usikker på meg selv bare på grunn av manglende kjevetrekk. SÅ damer, hvor viktig synes dere at dette er? Vær helt ærlig, det tåler jeg fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en av 1000 andre ting som kvinner ser etter i en mann. Spill på de andre attributtene, og du vil ikke ha noe problem. Det er jo i bunn og grunn en ganske liten filleting, og noe som typisk har vist seg å være viktigere er å ikke være usikker.

 

Altså, det er selve komplekset ditt for dette som er det som sannsynligvis trekker mest ned. Ironisk nok.

Endret av Andrull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er ikke noe jeg tenker på sånn egentlig, er man attraktiv så er man det

Det går an signalisere dominanse, styrke osv uten markerte kjevebein også, men ikke om man går rundt med komplekser over småting. Selvtilitt er viktig!

Lenke til kommentar

Å bli født med alle attributer som gjør en mann i dag attraktiv, gjør livet litt for lett.

Bedre å ikke ha fullt så mye handicap og heller få seg en utfordring. :green:

 

Hvem spiller vel alle spill på enkleste nivå? Det er bare kjedelig, og når du først vinner, så føles det ikke ut som en seier. Dermed er det ikke overraskende at disse kjekkeste mannfolka stereotypisk heller ikke holder på dama. :closedeyes:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Er mye ulike ting damer liker.

Hår på kroppen / ikke hår, høy, lav, tynn, feit, lite/mye muskler, og det andre som er nevnt.

 

Størrelsen på "lemmet" har jo også betydning.

En kompis av meg har ikke markerte kjevebein eller noen spesielle andre trekk som er veldig attraktivt, men han har ligget med haugevis av damer. Tror det er mer mennesketypen, det psykiske det kommer veldig an på.

 

Og med det psykiske følger dette med selvsikkerhet

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...