Gå til innhold

Diskusjon.no Nintendo-klan?


Niram

Anbefalte innlegg

Er det noen interesse for dette?

 

Det MÅ jo være flere som meg som ønsker å spille i et community i større grad, for å berike opplevelsen.

 

Selv er jeg 25 år gammel med samboer og i full jobb, dermed er tiden noe begrenset til tider. Dermed ønsker jeg å gjøre mest mulig ut av den!

 

I forhold til spill som kan spilles vil jeg tro det meste av multiplayer spill kan være aktuelt. Mario Kart 8 og snart Smash Bros Wii U er naturlig nok godt egnet!

 

Om det finnes noe slikt allerede på forumet så er det fint om noen sier ifra. Jeg synes hvertfall det hadde vært utrolig gøy å blitt kjent med noen andre som liker Nintendo.

 

Interesserte:

Niram - Niram89

Mr. ve - vegarskjeva

Raspeball - Ripsbusk

 

Husk å legge ved en liten notis med "diskusjon.no klan" når dere adder hverandre til vennelista.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut dette er! Ser allerede ut til å bli noen interesserte. Kan alle sende meg Nintendo Network ID på pm, så kan jeg oppdatere førstetråden? Vi kan vel bruke tråden til å begynne med. Ser for meg at vi kan avtale sosial spilling her, samtidig som man kan diskutere litt etterpå.

 

Har selv liten erfaring med å organisere slik, men håper og tror vi kan få til en fin liten gjeng etterhvert.

 

Er det noen som vet voice chat muligheter på Wii U? Må man bruke Skype på PC ved siden av, eller finnes det kurante muligheter in-game i de ulike spillene?

Lenke til kommentar

Ikke overveldende interesse nei, dessverre. Savner PM fra alle andre enn deg!

 

Men har ikke lyst til å gi det opp. Satser på økt interesse med smash. Om ikke annet hadde det hvertfall vært hyggelig å være en liten gjeng som spiller sammen innimellom. Ingen som har svar på spm mitt i siste post?

Lenke til kommentar

Er forsåvidt interessert, men lider av alt for lite tid til spill om dagen.

 

Uansett, jeg har WiiU og 3DS (bruken av 3DS er veldig varierende). Har MK8, Smash til 3DS, og kommer til å skaffe Smash til WiiU.

 

Ellers så har vi jo en tråd der folk kan poste sine NNID: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1476908

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Ikke overveldende interesse nei, dessverre. Savner PM fra alle andre enn deg!

 

Men har ikke lyst til å gi det opp. Satser på økt interesse med smash. Om ikke annet hadde det hvertfall vært hyggelig å være en liten gjeng som spiller sammen innimellom. Ingen som har svar på spm mitt i siste post?

Shit, jeg glemte det helt av xD

Kjøper utvidelsespakken idag(MK8), så jeg er hvertfall med på gaming i helga! Sender deg pm senere idag om ID, da jeg ikke husker den i huet x)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...