Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kun kjøpt spill fra G2A i 2013 og 2014, både nye og gamle spill. Eneste tull som jeg opplevet var da jeg kjøpte COD Black ops 2 og CDKEY fungerte ikke, så tok jeg kontakt med support og vi fant ut at cdkey fungerte ikke pga copy and paste, men når jeg skrev inn cdkey for hånd så fungerte det.

Jeg opplevde responsen fra supporten var kjap, profesjonelt og det virket som de visste med en gang hva som var problemet.

Alle spillene er kjøpt uten cd key sikkring for å få de billigst som mulig.

 

G2A får Terningkast 6 av meg, anbefales hvis man vil ikke bruke så mye penger på spill som går ned i verdi i løpet av få måneder.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper fra G2A når jeg finner noe på Steam som jeg har lyst på. Men ikke kjøp uten den garantiforsikringen de selger med varene i tilfelle du får problemer med nøkkelen du kjøper.

Hva er den garanti forsikringen du nevnte? Koster det noe ekstra?

Og om det er slik at man får tilbake pengene om cdkeyen ikke fungere så synes jeg det sier litt om siden.

 

Selv så har jeg aldri handlet der og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

Har handlet fra G2A noen ganger, og det har ikke vært noe problem å aktivere nøklene på Steam. Det jeg har gjort er å handle kun fra den offisielle selgeren (G2A) og ikke velge G2A Shield. Hadde jeg valgt andre selgere enn G2A (fortsatt på G2A-siden), hadde jeg tatt med G2A Shield, siden man ikke har noen garanti siden det ikke er offisielle selgere.

 

Pris kan du sjekke selv, men det dreier seg om rund $1-2 eller noe slikt. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...