Gå til innhold

Farcry 4/Assassin's Creed Unity/The Crew

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg tenker på å kjøpe en av disse spilla, hvilken av de burde jeg få tak i og hvorfor?

Farcry 4

Assassin's Creed Unity

The Crew

Endret av CommanderHusky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far Cry 4, det er størst sjanse for å være best spill synes jeg. Virker best utifra alle videoer og sånt sluppet synes jeg.

The Crew-betaen var ikke så bra, stort map og sånt. Men heller mindre å mer fokusert map hvor ting har mer mening som Forza 2 Horizon f. eks.

AC: Unity kan bli bra, men jeg er så lei Assasin's Creed personlig at jeg ikke gidder spillserien nærmest mer. Kult med co-op oppdrag og sånt, men lei det.

Skrevet

The Crew var ufattelig dårlig etter å ha testet alphaen. Farcry 4 virker som Farcry 3 bare med annen theme. Tror nok AC: Unity er det beste valget pga dem har forbedret kampsystemet denne gangen og har til og med 4 player coop.

Skrevet

Men hva om vi ser bort fra singleplayer og kunne noen si flere detaljer om The Crew, kanskje sånn pro/con liste :p

Jeg syns bilkjøringen var direkte kjedelig, ingen følelse over at man styrte et kjøretøy. Syns faktisk GTA V har langt bedre kjøresystem og fysikk og det er jo ikke et bilspill engang og har enda større verden enn The Crew.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...