Doktor Progg Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har 2 stk. mus kobla til pc'en. En Keytronics trådløs (sammen med keyboard) og en Logitech MX500 optisk. Jeg bruker bare Logitech musa. Det merkelige er at av og til så henger Windows seg slik at jeg ikke får klikka på taskbar ikoner eller Start knappen. MEN, hvis jeg da prøver med den trådløse musa, funker det fint med en gang. Jeg skal prøve å koble ut den trådløse og se om det hjelper, men jeg syns bare dette er så merkelig! Regner med at det er en eller annen konflikt ute å går... Noen som har noen ide eller kjennskap til dette? (jeg er mer nysgjerrig, da dette ikke er noe stort problem). :nice:
Straydog Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hvorfor har du 2 mus koplet til maskinen din?
lysbryter Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har en vanlig Logitech (Desktop) Optical mus, og av og til skjer det også hos meg, at musa fryser. Reboot fikser problemet. Driverproblemer, kanskje?
aklla Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 er de trådløse musa koblet til ps2 porten?? og den andre til usb, hvis det er slik kan jeg forklare problemet...
Doktor Progg Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 er de trådløse musa koblet til ps2 porten??og den andre til usb, hvis det er slik kan jeg forklare problemet... Jepp, den trådløse går via ps/2 porten (via en trådløs "sentral" selvfølgelig) og den optiske går via USB. Forklar, please!
z10an Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har samme problemet i counter strike når jeg kjører vt (ventrilo) samtidlig som jeg spiller.. da henger mus og tastatur når jeg skal snakke ( komunisere i vt). btw har samme mus som deg, når jeg avslutter vt fungerer det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå