Gå til innhold

Huawei P7 vs Samsung Alpha


genser

Anbefalte innlegg

Tja, Note 4 lader vel bare raskt fra 9v veggpluggen sin, ikke fra feks USBport eller en sånn powerbank.

Muligens enklere å styre med, men da må man også ha den plugget i, som krever litt planlegging. Du kan liksom ikke bare "oi, da var jeg på vei ut av toget og shit jeg bør egentlig ha batteri til dagen".

 

Tullprat, jeg vet, men det er fordeler og ulemper med begge variantene. Går såklart fint an å ha ekstrabatteri og powerbank uten at noen kattunger dør av den grunn :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medbrakte batterier må ha vært ladet de også , ikke noe forskjell.

Vi vet ikke om hurtiglading er aktiv eller ikke med gp powerbank , det blir kun spekulasjoner.

 

Er litt lei alt det maset med batteriet til alpha. Det er ikke noen batteri konge ,men ikke på langt nær så dårlig noen skal ha det til.

Folk bør bli klar over at krympet prosessor die betyr i redusert strømforbruk (mindre die enn snapdragon p.d)

Skjermen på 4.7" med 720p og er veldig gjerrig når man setter kontrast/baklys fornuftig.

4lavt klokkede cores (av de 8) flyttes prosesser sømløst for å spare enda mere strøm for bakgrunns oppgaver.

 

Jeg begynte med android telefoner i 2009 og har byttet sånn ca årlig og registrerer at ytelsen har økt uten merkbar reduksjon i brukstid pr lading.

 

 

Det er ingen 4.0v lithium batterier som kan lades med 9v kontinuerlig vel ?

Kun delvis oppover med den spesielle laderen på full guffe etter hva jeg forstår.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg har da ikke sagt batteriet er dårlig? Nå ser du spøkelser i skygger. Alt jeg sier er at i tillegg til at Alpha har bra batteritid kan du ha med et par ekstra batterier. Noe som er bra.

 

Såklart må batterier være ladet. Det kan gjøres på forskudd. Det er en helt annen sak enn å måtte ha en powerbank koblet til telefonen. Helt annen situasjon med helt andre utfordringer.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Eller bare fordi muligheten er bedre enn ikke muligheten. Hadde den hatt innebygd maistetthetsmåler hadde det ikke vært et minus dersom det ellers ikke var noe negativt med det, som at det tar plass eller gjør tlf treg eller noe.

Kan vi konkludere med.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...