Gå til innhold

Er fast & furious filmene i feil rekkefølge?


wha96

Anbefalte innlegg

Har nettopp sett alle Fast filmene, og noe jeg la merke til er at Han Lue dør i Tokyo drift som er film nr.3 mener jeg. Men han dukker opp i alle filmene etterpå, 4, 5 og 6. Men i slutten av 6 ser vi jo igjen at han dør på samme måte, bare fra en annen synsvinkel.

 

Jeg lurer på om vi vill se han i Fast 7, han er en av mine største favoritter i filmene og det blir trist uten både Brian og Han.

 

Er filmene i feil rekkefølge eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#4, 5 og 6 er vel satt til tiden mellom 2 Fast 2 Furious og The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Så rekkefølgen er vel egentlig:

 

The Fast and the Furious

2 Fast 2 Furious

Fast & Furious

Fast Five

Fast & Furious 6

The Fast and the Furious: Tokyo Drift

Furious 7

 

Har ikke sett de fire første på evigheter i og med at de suger, og serien ikke ble bra før Fast Five, men jeg tror dette skal stemme.

Lenke til kommentar

Mente du at det var kun begravelsesscenen han IKKE rakk å spille inn? For ifølge filmskaperene så hadde Paul filmet det meste før han døde, og hvis du påstår han kun filmet en scene så tror jeg du bør se traileren. Det ser ikke akkurat ut som CGI Paul Walker ansikt på brødrenes hodeskalle.

 

 

Paul had already shot his dramatic scenes and most of his action for FAST & FURIOUS 7, and it’s among the strongest work of his career.

We have resumed shooting and now welcome Paul’s brothers, Caleb and Cody, into our FAST family. Caleb and Cody are helping us complete some remaining action for their brother and fill in small gaps left in production.

 

Med andre ord var det minimalt brødrene var stand in for Paul, ikke omvendt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...