J00J Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hei, Jeg har Longhorn 4051 å den er en boot versjon, men jeg får den ikke til å boote. Jeg har formatert å har ikke noe på hd'ene når jeg stiller i biosen at den skal boote på bare cd'rommen så står det bare "Reebot now" eller noe slikt. Så longhorn vil ikke boote opp.
bkak Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Slik informasjon får du når du kontakter microsoft og oppgir ditt betatester id.
Espen_^ Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Er d ikke bare å sende en mail til [email protected] og spørre ? Tipper du har fått en egen adresse å sende bugs info når du er alpha/beta tester. *edit moyner rakk å poste før meg*
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Den forrige releasen var jo ikke engang konfirmert at VAR Longhorn, derfor var den fullstendig lovlig. Hvordan er det med denne? har Microsoft tatt på seg "skylden" for dette produktet? Hvis ikke er det dårlig gjort av dere å begynne å kaste ut ting og tang om warez her
Lurifaksen Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Utrolig at 5 stykker må nevne at dette kan være warez. Er ikke det opp til en moderator å avgjøre? Jeg har også lest at disse lekasjene ikke er ulovlig å bruke.
VeXx Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hei, Jeg har Longhorn 4051 å den er en boot versjon, men jeg får den ikke til å boote. Jeg har formatert å har ikke noe på hd'ene når jeg stiller i biosen at den skal boote på bare cd'rommen så står det bare "Reebot now" eller noe slikt. Så longhorn vil ikke boote opp. [hmmph] Patch [/hmmph] Helt unødvending å si at det lukter warez fordi alle folk med passe vett vet at det er ulovlig. Og 95% mildt sagt driter i det. Synes ikke folk skal være slik pga fyren er ny, si heller at vi ikke diskuterer warez på dette forumet. Nå vet du det. Angående Longhorn betaen, synes jeg det er bedre at du laster ned den enn fullversjonen. Har selv vane med å [hmm] laste ned betaer [hmm] MEN liker jeg noe så betaler jeg det er verdt. Er ikke det riktig da enn å ta et blindt kjøp og angre ?
Jattajatta Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Klart det er snakk om warez i dette tilfellet og i prinsippet så er jo det ulovlig. Men det er jo ikke det som er poenget. Så lenge Microsoft fortsetter å leake beta'er med jevne mellomrom for å skape oppmerksomhet synes jeg faktisk det ikke er noe moralsk galt i å teste disse versjonene. Greit nok at enkelte bidrar til å styrke hypen 2 år får det i det hele tatt kommer, men det er en annen sak. På den annen side kan man jo ikke akkurat forvente at man skal få noe "support" hverken her på forumet eller hos MS på denne versjonen. Regner med at denne tråden blir stengt pga. hw.no sin policy på dette.
Alastor Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Det er kun de som faktisk ER moderatorer som har noe å si i slike sammenhenger. Det eneste dere som brukere skal gjøre er å gi beskjed til oss dersom dere mener at noe er feil. Dere skal IKKE legge igjen en post med "du har feilpostet" elns. det er ikke deres jobb!
J00J Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje jeg er en beta tester eller ikke, det jeg gjorde var å stille et spørsmål å vil gjerne ha et svar ikke at folk skal diskutere om det er warez eller ikke det kan dere ta over msn/IRC. Er det noen av dere som har peil? Nei vel 2bad, får sikkert mer hjelp av lillesøsteren min på 8 år.
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje jeg er en beta tester eller ikke, det jeg gjorde var å stille et spørsmål å vil gjerne ha et svar ikke at folk skal diskutere om det er warez eller ikke det kan dere ta over msn/IRC. Er det noen av dere som har peil? Nei vel 2bad, får sikkert mer hjelp av lillesøsteren min på 8 år. Du virker ikke som en betatester fra MS
Jazzcat Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje jeg er en beta tester eller ikke, det jeg gjorde var å stille et spørsmål å vil gjerne ha et svar ikke at folk skal diskutere om det er warez eller ikke det kan dere ta over msn/IRC. Er det noen av dere som har peil? Nei vel 2bad, får sikkert mer hjelp av lillesøsteren min på 8 år. Umm... ok en beta tester på Microsoft Longhorn klarer ikke å installere produktet (??) ,og velger å stille spørsmålet IKKE til Microsft beta support men til forumet på hardware.no [sarkasme] Jo visst dette høres da helt troverdig ut [/sarkasme] : PS ja det kan jo hende at din lillesøster på 8 år også er en betatester Lykke til
EC Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Nå var det mye prat om warez her - folk spammer og spammer med å kaste beskyldninger om warez veggimellom her. Samtlige som har gjort dette i denne tråden vil få økt sin advarsels-teller med 10%. Om dere tror noen diskuterer warez, skal dere si fra ved å bruke den dertil egnede knappen. Denne tråden stenges fordi den har sklidd veldig ut. Dessuten kan spørsmålet besvares av support-tjenesten til Microsoft dersom trådstarter er betatester. Dersom trådstarter IKKE er betatester, er det snakk om warez - og det er ikke tillatt. Har noen problemer med dette, vet de hvor de kan ta det opp...
Anbefalte innlegg