Gå til innhold

Budsjettprogram med årsoversikt (Android)


Anbefalte innlegg

Nøkkelen til enhver god økonomi er oversikt. Jeg trenger da en program som lar meg sette opp alle faste utgifter gjennom hele året, samt inntekter. Dette skal da være slik at programmet kan spå hvordan månedene blir fremover.

 

Med andre ord, et program som viser meg spådom for kommende måneder.

 

Dette finnes på ios med navnet Cashflow. Men nå har jeg rømt fra ios til android ..og trenger tilsvarende der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er redd dere misforstår og ikke skjønner sakens spørsmål;

 

Det jeg trenger og skal ha er ikke en generelt budsjettprogram, men et spesielt et. MoneyWiz har jeg brukt men det gir ikke den rette oversikten.

 

Det jeg skal ha er et program som viser meg hele årsoverisikten inntekt minus utgifter og viser balansen utfra det hele i et oversiktlig scenario. Hadde forsåvidt kunne brukt MoneyWiz, men det har et stort minus- og det er at det er ikke mulig å Nille ut saldoen på kontene ved periodeslutt slik at man startet på ny beregning neste måned uten å ta med seg restene fra forrige måned.

 

Søk på CashFlow IOS så skjønner dere kanskje litt lettere hva jeg mener..

 

Er stinn av fancy budsjettprogram som skal hjelpe folk som ikke har styring på noe som helst. Men det jeg trenger er en generell kontroll og oversikt. For styring har jeg. Trenger ikke å holde kontroll med hvor mye jeg har brukt, men hvor mye jeg for eksempel bør ha klart til betaling på kvartalsregningskontoen i februar for eksempel.

Lenke til kommentar

Hm, dere skjønner virkelig ikke hva jeg spør om. Har nok ikke forklart dette godt nok..

 

Prøver igjen.. Det jeg etterspør er ikke -et- budsjettprogram, men en spesiell type program.. At det er flust av budsjettprogram er helt og holdent selvsagt..

 

Altså.. La meg vise dere et reelt eksempel:

 

Regningskonto

 

Januar

Regninger kr 10.000

Inngående 10.500

Balanse kr 500,-

 

Februar

Regninger kr 10.000

Inngående 11.000

Balanse 1.000,-

 

Altså en komplett oversikt av hele årets utgifter gitt slik at jeg kan legge inn alle gjentagende regelmessige og periodevise utgifter og så få en oversikt over hva aom er tilgjengelig gjennom året. Her er det altså ikke et fjortiss-budsjett over lommepengene vi spør etter, men et komplett husholdningsbudsjett hvor avsatte penger skal nå den rette saldoen for den rette måneden. Altså er det viktig å kunne spå på forhånd hvor mye penger må legges av i dag for at det skal være nok penger på konto i mars 2015 feks..

 

Her er ios-programmet Cashflow fra Skydale designs jeg snakker om:

http://skydale-designs.com/Apps/MyCashflow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...