Gå til innhold

Favoritt strategispill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke strategispill dere har prøvd og er mest fornøyd med/har hatt det mest gøy med?

Personlig ville jeg si Rome: Total war eller Command and Conquer: Generals. To fantastiske og gode spill, begge er fra midten av 2000 - 2010 og har fått god kritikk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, de jeg har kost meg mest med de siste årene er vel stardrive og sins of a solar empire, begge rom spill, nå de siste ukene har jeg kost meg med medieval 2 total war.

Men beste minner er age of empire 2, runnet alle kampanjene, hadde masse gøy online med lokale kompiser.

Etter det kommer rome 1 og shogun 1 fra total war.

Skrevet

Syntes at Generals 2 kunne slått an. Men håpet er ikke helt ute ennå! Leste forleden at de som har rettighetene til spillet(går utifra at det ennå er EA) leter etter et firma som skal ta over jobben.

Skrevet

Har i senere tid begynt med noe som heter Lord of the rings: Battle for Middle Earth. Fantastisk spill hvis dere spør meg.

Skrevet

Er glad i RTS i større grad enn turbaserte strategispill.

De jeg har hatt mest glede av (I en noenlunde grei rekkefølge) er C&C Tiberian Sun, C&C Red Alert 2, C&C Red Alert, Age of Empires 2, Rise of Nations, C&C Generals Starcraft, Dune 2 og C&C (Tiberian Dawn).

Skrevet

Lenge siden jeg har kost meg med strategi, men av RTS er det vel Red Alert 1/2, Tiberian Sun og Starcraft 1 jeg setter høyest.

Ahhh, Red Alert.. Gode gamle dager (Jeg er 18år, så jeg har vell ikke lov å si det, men jeg gjør det likevell.)

Skrevet

Er glad i RTS i større grad enn turbaserte strategispill.

De jeg har hatt mest glede av (I en noenlunde grei rekkefølge) er C&C Tiberian Sun, C&C Red Alert 2, C&C Red Alert, Age of Empires 2, Rise of Nations, C&C Generals Starcraft, Dune 2 og C&C (Tiberian Dawn).

Jeg må innrømme at jeg savner Rise of Nations

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...