Gå til innhold

Hvorfor går ikke post counten opp?

drbass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nå er endelig beviset på at Offtopic folk ikke bryr seg om Postcount bevist! Mange tror vi bare driver og tuller fordi vi vil øke postcount. Har postet et par hundre poster de siste 2dagene jeg.

Søppel forevah! Alt annet er bare drit. (også annet ja)

Skrevet

hmmm

håper det der var ironisk sagt for har du et problem med noe så er dette forumet det beste middelet til å løse problemet

Skrevet

hmmm

håper det der var ironisk sagt for har du et problem med noe så er dette forumet det beste middelet til å løse problemet

hæ? Falt litt ut her jeg

Skrevet

Telletråder skal fortsatt stenges! Men jeg har jo lagt inn over 150poster iløpet av de siste dagene. Det er vell godt nok bevis det?

Skrevet
Telletråder skal fortsatt stenges!

Hvorfor det? Forresten så er jo definisjonen på en telletråd litt uklar; SO er det telletråder?

Skrevet
Telletråder skal fortsatt stenges!

Hvorfor det? Forresten så er jo definisjonen på en telletråd litt uklar; SO er det telletråder?

SO er jo ikke en telletråd. Den er jo laget av en moderator

Skrevet

Poenget er at om man ikke hadde hatt SO så ville man ha chit chattet i alle andre mulige poster rundt om på forumet. Så dette er til oss som ikke har mye liv og liker å dele våre tanker etter endt fyll etc...

Skrevet

Jepp snowDog. Du er ikke alene. Hvis vi feks ser på:

Meg , deg og Creature så ville vi totalt hatt omtrent 1000poster på noen dager. Synes det er bra jeg ;)

EDIT: PS:: trykk på profilen min

Skrevet

Nope.. Dette er bare i søppel altså.. Tror jeg. Er ikke noen andre steder uansett.

Men hva sier du til et Forummøte i bergen elns? Er jo massevis av kule folk ifra bergen her. Tatt det over en film elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...