LaxMan Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Heisann alle klanløse CS:GO spillere. Radical Phenomenon (.radical) søker spillere. 17+ aldersgrense Jeg heter LaxMan. Er 24 år. Har spilt CS i forskjellige varianter siden 2006 Er interessert i å skape et samarbeid og vennskap med nye spillere. Krav: - Du må ha god recoil-kontroll - Du må være en god lagspiller - Du må ha taktisk innsikt - Du må gi gruppa konstruktiv kritikk hvis forbedringer må til. - Det er nulltolleranse for negativ holdning, mobbing, drittslenging og frekkhet. - Du burde kunne de fleste Callouts på maps. (ikke alle kan alle callouts på feks Overpass og Cache. Men dette kan jo læres med gruppa) - Skillgroup er ikke noe krav her. Her vil jeg se på deg som potensiell spiller og hvordan du yter i CS, og ikke for hva Skillgroup flagget ditt sier. Kontaktinfo: Send meg gjerne en msg på diskusjon. Du kan og legge meg til på: Steam: steamcommunity.com/id/r3LaxMan Skype: stian.reiersen Endret 27. oktober 2014 av bajamsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå