Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg dame ?


Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg er ganske dårlig til å forklare men håper dere kjenner hva jeg skriver...

 

jeg liker en jente som går i 9klasse og jeg går i 10klasse, jeg er kjempe forelska i henne hun er ditt vakker, hver gang jeg ser henne slår hjerte mitt 10 ganger fortere.jeg har aldri snakka med henne eller noe, jeg ser hun i skoen hverdag. måle mitt med dette innlegge er hvordan skal jeg starte første sammtale, hvordan skal jeg få henne til å like meg, jeg synes jeg er veldig stygg (alså på ansikte) jeg er også veldig tynn noe råd til hva jeg kan spise For å legge på meg ????

nr 2 ) som mange skriver "hver deg selv" jeg er meg selv hvis dere kjenner hva jeg mener jeg tøffer seg ikke når jeg ser henne eller noe, som regel så går jeg bare forbi henne hvis jeg ser henne i friminutt.fordi hun har mange jenter rundt seg. jeg tør liksom ikke å snakke med henne. har heller ikke sakt til noen at jeg liker henne jeg holder bare inn i meg. en vann av meg som var god venn med hun før sa at hun er jævelig snill. uten om skole så går hun på fotball og det gjør jeg også, en dag i uke har vi trening samme dag hun har trening når vi er ferdig. største PROBLEME er at jeg TROR hun har kjæreste fra føra, men jeg er ikke helt sikker. skala fra 1 til 10 så tenker jeg at jeg ligger på 0 og hun ligger på 10. hun har facebook, og jeg er venn med henne der,

jeg tør ikke å skrive på fb før jeg har snakka men hun i real life. :/

 

1) hvordan skal jeg starte første sammtale??

2)hvordan skal jeg få henne til å like meg og få henne til å se på meg i frimintter??

3) noe gode tips til hva jeg kan spise??(er veldig tynn )

4) noe dere synes jeg skal gjøre for at hun skal bli sammen med meg??

jeg er ganske stygg hva skal jeg gjøre?

serriøst svar takk :)

(han dumme gutten som sitter bak kjermen her trenger hjelp ) :)

Endret av Bruker_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å legge på deg: smoothie. Putt oppi to bananer, bringebær, blåbær, litt olje, havregryn, h-melk.

 

En måte å kontakte henne på er å være på fotballbanen når hun er der og spørre om hun vil spille med deg og kompisene dine eller noe :) super måte å flørte litt på. Ha det gøy sammen! Finner dere tonen kan du be henne med på pizza eller noe :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

For å legge på deg: smoothie. Putt oppi to bananer, bringebær, blåbær, litt olje, havregryn, h-melk.

 

En måte å kontakte henne på er å være på fotballbanen når hun er der og spørre om hun vil spille med deg og kompisene dine eller noe :) super måte å flørte litt på. Ha det gøy sammen! Finner dere tonen kan du be henne med på pizza eller noe :)

hun pleier ikke å være på bane uten om de 2 dagene hun har trening så.. :(

Lenke til kommentar

Du sliter jo enormt med selvtilliten da når du skalerer deg selv til 0 og jenta til 10. Nå, uavhengig om det medfører riktighet eller ikke så kommer du ikke langt med den innstillinga der, så det må du gjøre noe med.

 

Jeg regner med at det er en form for ungdomsklubb i området du går på skolen? Om hun går dit så kan du jo ta i bruk den arenaen. De fleste jenter på dette nivået er interessert i de populære guttene. Er du det?

Lenke til kommentar

Du sliter jo enormt med selvtilliten da når du skalerer deg selv til 0 og jenta til 10. Nå, uavhengig om det medfører riktighet eller ikke så kommer du ikke langt med den innstillinga der, så det må du gjøre noe med.

 

Jeg regner med at det er en form for ungdomsklubb i området du går på skolen? Om hun går dit så kan du jo ta i bruk den arenaen. De fleste jenter på dette nivået er interessert i de populære guttene. Er du det?

hehe 0 var litt dårlig sakt men...

 

nei det var ungdomsklubb før men det er ikke nå lenger.

nei er desverre ikke kjempe populær :( noen tips til hvordan jeg blir mer populær?? :/ blant guttevenner og jentevenner er ganske tynn så jeg tør ikke å "leke litt deilig" foran jenter :(

Endret av Bruker_123
Lenke til kommentar

Jenter faller for gutter med selvtillit - det er ingen hemmelighet. Jeg er selv ikke akkurat noen blomst, men har hatt flere damer som er soleklare 10'ere. Jeg tror noe av grunnen til det er selvtillit. Hvis du ikke har særlig god selvtillit, må du gjøre noe med det. Se på Steve Mcmanaman, fotballspilleren som gjorde det bra både for Liverpool og Real Madrid på 90/00 tallet. Husker ikke helt hvem det var som sa det, men det var en av hans lagkamerater som kommenterte at han alltid gikk I så fine klær for å kompansere for at han var stygg :p hehe..

 

Poenget er; Gå I noe fint, noe du føler deg vel I. Begynn gjerne å tren med vekter hvis du føler deg tynn, det hjelper på selvtillitten. Beveg deg gjerne litt utenfor komfortsonen for å få nye venner og øke omgangskretsen, ta initiativet til å finne på noe, også med gutta. For alt I verden, ikke dra noen sjekketriks, de funker aldri :)

Lenke til kommentar

Hvis dere er facebookvenner, kan du vel sjekke sivilstatusen hennes der?

 

1) hvordan skal jeg starte første sammtale??

 

Det er vanlig å si "Hei". Og så kan du si noe i sammenheng med fotball eller dra en vits.

 

2)hvordan skal jeg få henne til å like meg og få henne til å se på meg i frimintter??

 

Når du har pratet med henne én gang, kan du hilse når du ser henne på skolen. Og så kan du prøve å være hyggelig og normal og ikke løpe i motsatt retning, slik noen av oss gjorde i din alder da vi så jenter.

 

3) noe gode tips til hva jeg kan spise??(er veldig tynn )

 

Spis mye næringsrik mat. Tenk på hva og hvor mye du spiser nå, og forutsatt at du får servert halvveis sunn mat, kan du ta en ekstra porsjon middagsmat og et par ekstra brødskiver til lunsj og kveldsmat.

 

4) noe dere synes jeg skal gjøre for at hun skal bli sammen med meg??

 

Det finnes ingen sikker oppskrift på dette, men du må i det minste bli kjent med henne og få en god tone først.

 

jeg er ganske stygg hva skal jeg gjøre?

 

Det er dessverre lite du kan gjøre med det. Det er dumt at du ikke er feit i stedet, for da kunne du slanket deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...