Gå til innhold

Lords of the Fallen - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått spilt noen timer nå. Må si jeg liker spillet godt. Combaten er veldig bra. Vanskelig spill, men ikke urettferdig. Får gode følelser når man lykkes. Og pent er spillet også! Screen-tearing er det nok av, men ikke så mye at det ødelegger spillet. Er noen frame-drops også, men fullt spillbart. Det blir naturlig å sammenligne Lords of the Fallen med Souls-spillene, og det er mange likeheter, men også forskjeller. For meg, er den største forskjellen checkpoint-systemet. Det er noen røde, svevende steiner rundt omkring om du kan aktivere for å svae og fylle HP og potions. Uten at fiendene respawner. Er ganske mange av disse checkpointene, men spiller er vanvittig utfordrende allikevel. Blir mye backtracking, men ikke så mye at det blir irriterende enda. Virker som om det dukker opp andre fiender rundt omkring etterhvert som man kommer lenger i storyen.

 

Fornøyd så langt!

 

Har hittil vært ganske populært på Twitch også, og det er moro.

Lenke til kommentar

Har fått en time med spillet og mitt inntrykk er veldig positivt. Det ser bra ut, flyter helt ok og det er vanskelig! Litt som Souls, så det blir ganske mye lettere når man lærer seg litt om hvordan spillet fungerer.

 

Gleder meg til å bruke enda flere timer i spillet. Tror jeg kan kaste bort en del timer :)

Lenke til kommentar

Har rundt 3 timer i spillet til nå og jeg må si at jeg storkoser meg! Spiller som Warrior og syns det er meget gøy!

 

Har drept 3 bosser og daua e rundt 5-7 ganger. Liker stort sett det meste med spillet til nå. Får spille litt til og komme med en ordentlig mening :)

Lenke til kommentar

Har rundet spillet en gang som Warrior nå og startet opp på "New game +". Finner det meget enkelt siden jeg har det beste utstyret. Det er såpass enkelt at jeg er usikker på om jeg gidder å spille ferdig runde to. Spillet var underholdende og jeg har tenkt å starte opp med ny karakter igjen snart. Har hatt rundt 10 timer med utfordringer og underholdning. Har sikkert blitt drept en 20-30 ganger!

 

Nå er jeg usikker på hvordan bossene er med de andre karakterene, men som Warrior må jeg si at de var meget lette. Dodge unna litt i starten til du vet hvordan de kjemper --> utløs Rage magien --> drep. En taktikk man kunne bruke på stort sett alle sammen. Noen som har spilt gjennom med Rogue? Har sett at de fleste sier at vanskelighetsgraden nesten dobles.

Lenke til kommentar

Tjaa.. Kan hende jeg underdriver noe, men jeg gikk ganske rett på og fullførte rimelig hurtig. Må nesten sjekke for å se hvor lang tid jeg har brukt, men det er ikke mer enn 10-12 timer.

 

Hvis jeg hadde gått rundt på leting etter alt utstyret og gjort alle sideoppdragene hadde jeg sikkert hatt mange timer til med spill. Som Warrior var spillet såpass enkelt at jeg ikke hadde behov for å være i høyere lvl.

Lenke til kommentar

Tjaa.. Kan hende jeg underdriver noe, men jeg gikk ganske rett på og fullførte rimelig hurtig. Må nesten sjekke for å se hvor lang tid jeg har brukt, men det er ikke mer enn 10-12 timer.

 

Hvis jeg hadde gått rundt på leting etter alt utstyret og gjort alle sideoppdragene hadde jeg sikkert hatt mange timer til med spill. Som Warrior var spillet såpass enkelt at jeg ikke hadde behov for å være i høyere lvl.

 

Innholdsmessig da? Hvordan er det i forhold til DS2 og brettene der?

Lenke til kommentar

Innholdsmessig da? Hvordan er det i forhold til DS2 og brettene der?

Jeg spilte aldri DS2, bare DS. Brettene er kjempebra utformet. I starten er det veldig lineært og det er ikke så mange veier å velge. Ettersom man durer rundt åpner man opp mer og mer! Ble mange ganger ganske sjokkert over hvor jeg kom ut når jeg gikk gjennom døren. Det er veldig bra satt sammen. Innholdsmessig syns jeg spillet var veldig bra. Liker grafikken, liker oppdragene, liker å lete etter kister og mest av alt digger jeg å gå rundt å drepe fiender. Føler meg litt OP på min Warrior i New game +, men karakteren skulle være den letteste å spille med.

 

Det eneste jeg føler at kan trekke litt ned akkurat nå, er at spillet faktisk er litt for lett. Det kan hende det endrer seg hvis jeg prøver Cleric eller Rouge. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med spillet og håper at de kommer med et nytt. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt en god del. Min Warrior er nesten ferdig med new game+ og jeg har i tillegg startet en Rouge. Liker spillet mer og mer. Skulle virkelig ønske at de hadde gjort som Souls og implementert en online del også. Skulle gjerne kunne kjørt dueller mot andre.

 

Rouge: Angrer litt på at jeg ikke startet med denne karakteren, men når jeg tenker meg om så tror jeg at det hadde blitt mye dårlig stemning her hjemme. Det er en vanskeligere karakter, men så gøy! Når man forstår hvordan man skal angripe og har en grei forståelse for hvordan (og hvor) man skal komponere karakteren fungerer det helt vanvittig bra.

 

Spillet har masse dybde jeg ikke la merke til i første runde. Det er dører her og vegger man kan bryte ned der. Det er hemmelige kister, dører osv. Trodde jeg hadde samlet det meste utstyret når jeg hadde fullført første gjennomspilling, men hadde så vidt samlet kanskje 50%. I tillegg så har jo alle bossene en form for "challenge" som gjør at man får et ekstra kraftig våpen/skjold hvis man utfører under kampen. F.eks: den første bossen. Hvis man klarer hele kampen uten å ta skade får sverdet han dropper en spesialeffekt. Etter første gjennomspilling tenkte jeg at det var en 6-7 / 10, men nå tror jeg kanskje at jeg må gi en 8/10. Det er klart noen ting jeg skulle ønske de kunne forbedret litt på. Jeg får av og til feilkode og spillet lukkes (skjedd 2 ganger) og auto-target systemet fungerer ikke alltid helt som det skal.

 

Alt i alt, jeg liker spillet godt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

lords-of-the-fallen-ancient-labyrinth-1.

 

Kom ut 03.03.2015!

 

Fikk det først med meg i dag og nå star DLCen til nedlastning. Har ikke spilt spillet på rundt 4 måneder og det føles riktig å ta det frem igjen nå. Mangler bare 50% av en gjennomspilling med Cleric for å hente hjem platinum trophy, og nå skal det gjennomføres.

 

Gleder meg skikkelig til å teste ut den nye DLCen og varme litt opp til Bloodborn! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...