Gå til innhold

Ny bærbar pc til World of Warcraft spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du med full grafikk mener ultra instillinger tviler jeg på at den takler det værste i raids med et 860M kort, WoW er vanskeligere enn folk tror å få smooth når det kommer til den biten, spesielt nå som det har blitt en oppdatering på grafikksiden i tillegg.

 

Men igjen, det spørs litt hva du skal drive på med.

 

Skal du raide på ultra settings(og god flyt) må du se mot PCer som

https://www.komplett.no/asus-g751jt-173-full-hd/824704

 

Ellers er denne et greit kompromiss, pris er uten OS

http://www.multicom.no/Kunshan-P150S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4710MQe-8GBe-1TB-7200-Hdde-GeForce-GTX-970M-6GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10630063

 

er det mest PvP og dungeons vil 860M være nok tipper jeg.

 

Kommer kanskje selv til å spille litt i nye expansion, og blir trolig P150S fra multicom med 980M på meg, da 15.6" er et krav og skal spille mer krevende spill.

 

PS! fant denne videoen nettopp, kan hende jeg tar feil om 860M, men her er det ikke 25 man raid og det krever mye mer.

Endret av Olez
Lenke til kommentar

Ser smooth ut på den Lenovo pcen, er ikke raid som du sier på den filmen, men går sikkert greit nok der tror ikke du det? Er ikke villig til å bruke over 10.000 så,- :)

 

Har sett litt på de Multicom pcene, men de ser så ekstremt dårlig ut på utsiden :confused:

 

Kommer det noen nye pcer snart, bør jeg vente litt eller er det verdt å kjøpe den Lenovo, hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar

"Misfornøyd med kjøpet? Hos Komplett.no får du hele 45 dagers ÅPENT KJØP!"

 

Hadde slått til på Lenovoen, så kan du heller vente å se om noe nytt dukker opp :) (pass godt på den så den kan evt. returneres)

 

Usikker på når det kommer nye skjermkort i den prisklassen, typ 960M. Kan være en god stund til og er ikke sikkert det er stor forskjell.

Lenke til kommentar

Ser smooth ut på den Lenovo pcen, er ikke raid som du sier på den filmen, men går sikkert greit nok der tror ikke du det? Er ikke villig til å bruke over 10.000 så,- :)

 

Har sett litt på de Multicom pcene, men de ser så ekstremt dårlig ut på utsiden :confused:

 

Kommer det noen nye pcer snart, bør jeg vente litt eller er det verdt å kjøpe den Lenovo, hva hadde dere gjort?

 

Det er ikke utsiden som teller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...