Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Normalt utseende?


Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg ikke ser bra ut, og har dårlig selvtillit pga det. Familien min sier jeg ser vanlig ut osv...men hvis jeg hadde sett helt vanlig ut, så hadde jeg vell ikke hatt store problemer med å få venner, blitt mobbet og ikke fått ettersleng når jeg passerer folk på gata. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal fikse med utseende mitt. Jeg vet at det ikke ser bra ut, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å få ett bedre utseende, da ingen vil si til meg hva jeg burde gjøre.

 

Jeg kan sende bildet til noen, men det innebærer at den personen ikke hetser meg pga hvordan jeg ser ut, og sier nøyaktig hva han/hun mener jeg burde gjøre.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut.

men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på.

 

men hvorfor bry seg om hva andre mener?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut.

men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på.

 

men hvorfor bry seg om hva andre mener?

Hvis man blir mobbet pga utseende, skal man tillatte seg å akseptere det, eller prøve å få gjort noe med det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut.

men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på.

 

men hvorfor bry seg om hva andre mener?

Hvis man blir mobbet pga utseende, skal man tillatte seg å akseptere det, eller prøve å få gjort noe med det?

 

 

hvis det var meg ville jeg bare ignoret dem, de er undermennesker som jeg ikke bryr meg om.

Lenke til kommentar

Hvis folk syns du ser vanlig ut så kan det være at de syns det er vanskelig å gi råd fordi de ikke tenker i den retningen og er redde for å si noe galt. Jeg kan godt ta en titt hvis du vil, men da vil jeg gjerne ha bilde av ansikt og helfigur, gjerne ett der du er kledd slik du går til vanlig. Og å hetse deg kunne ikke ramle meg inn, da jeg er blitt mobbet for utseende selv. Jeg har dog en tendens til å komme med temmelig ufiltrerte meninger, så du er herved advart :p

Lenke til kommentar

Har kjørt makeover på et par av vennene fra VGS som ikke kommer seg så mye ut.

 

Send bilde på PM så kan jeg komme med tips til forbedring.

 

Jeg tror at alle mennesker har et vakkert utgangspunkt, men det kommer jo helt an på hva man gjør det til, og man bør fremheve de pene sidene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...