Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 En skal tidlig krøkes som..... På en måte en tankevekker, på en annen måte et bilde en kan smile litt av. Disse småjentene som fjonger seg opp, gjerne overdådig, er alltid et litt morsomt syn. Litt det samme som når pjokken tar på seg hjelmen og arbeishanskene til far. Fint utrykk på modellen og god vinkel. Skarpheten sitter som et skudd. Likte begge versjonene. Holder kanskje en knapp på den i farger, siden den får frem det som kanskje er ideen med bildet. Lebestiften er jo en markert del av denne oppstasingen, sammen med smykker og klær. Godt jobba!
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Lurte et øyeblikk på om det var en japansk geisha modell du hadde fått tak i. Som Pål velger nok også jeg fargeversjonen her. Akkurat passe beskjæring i topp. Roar
Ovidia2 Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Skrevet 19. oktober 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger fra dere satte pris på å høre deres tanker om bildet!! Hilsen Tove
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Artig bilde Teknisk upåklagelig. V1 for meg,flott fargefoto. Arvid. 1
MotoG Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Henger meg på de andre, velkomponert og en nydelig lyssetting. Mvh Melvin 1
Ovidia2 Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Skrevet 19. oktober 2014 Tusen takk til dere også MotoG og nutini for fine tilbakemeldinger koselig dere likte dette! Hilsen Tove
Anbefalte innlegg