Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection


Ezio

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke poegnet med å pre-loade noe som er mer enn 3 uker unna.
For alt vi vet, så finner de bugs, patcher og styrer på de neste ukene, så ved release må du likevel downloade mengder av data.

 

Skjønner pre-loading. Bare ikke SÅÅÅ mye før endelig release.
Og i pirat-perspektiv er det garrantert folk som klarer å hente ut data, aktivere spillet, og spre det.

(Eller "mangler" en viktig del av koden, og den blir først sendt ut nær release?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er over 50GB med data å laste ned, så er det jo kjempebra at man har ca. en måned før release på å laste det ned. Tidligere = bedre, imo. Er ikke alle som har 100 mbit ned her i landet skjønner du.

Så kan det heller komme en patch eller en viktig del av koden nærmere release. Bedre det enn å laste ned hele spillet.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Aaaah, det ser nydelig ut. Om akkurat tre uker sitter jeg og spiller Halo 3. :w00t:

 

Noen som husker hvor lange kampanjene er? Det er fullt mulig å runde samtlige (Legendary) på en helg?

Cortana-delen i Halo 3 på Legendary var et sant helvete, husker jeg,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Den beste kampanjen i mine øyne. Gleder meg for så vidt mest til å spille Halo 4-delen. Halo 1-3 har jeg runda et par ganger + hver, Halo 4 har jeg kun spilt gjennom en gang. Tror nesten jeg blir litt skuffa om jeg ikke rekker å fullføre samtlige på en helg.

 

Burde kanskje starte med Halo: Reach og spille Halo 3: ODST etter Halo 2, for å kjøre den helt ut, men det er vel litt overkill. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...