Gå til innhold

Neste mann utfra Sigma?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på en 24-70 f2. Det hadde nok endret markedet og utfordret canikon i ennå større grad enn de allerede gjør. Kunne også gått med på 28-60 eller noe i den duren.

 

Har ikke noe tro på fullformatzoom med blender 2. Det er temmelig ekstremt, og vil være dyrt uansett hvem som lager det.

 

Men, ingenting ville glede meg mer enn å ta feil.

Lenke til kommentar

 

Jeg håper på en 24-70 f2. Det hadde nok endret markedet og utfordret canikon i ennå større grad enn de allerede gjør. Kunne også gått med på 28-60 eller noe i den duren.

 

Har ikke noe tro på fullformatzoom med blender 2. Det er temmelig ekstremt, og vil være dyrt uansett hvem som lager det.

 

Men, ingenting ville glede meg mer enn å ta feil.

 

Er enig i det, men ryktene sa på en punkt at de jobbet med det, så det er mulig. Trodde også at 18-35mm 1.8 kom til å bli ekstremt dyr, men den ble mye billigere enn jeg trodde!

 

Jeg TROR derimot at de kommer med en 24mm eller 85mm før de kommer med noe annet...

Lenke til kommentar

Jeg gjetter at det er måten de har gjort objektivene billigere enn førstepartene sine. Det er sikkert litt komplisert, og koster litt mer (rent produksjonsmessig).

Ja, det er antagelig her de henter mye av prisen....?

 

I enkelte tester har jeg fått inntrykk av at de synes at det er rart at Sigma ikke har "slengt" på en gummipakning inn mot kamera.... Høres så lettvint ut, hehe. Ta feks 50mm f/1,8G til Nikon, dette kalles værtett, men hvor værtett er dette egentlig vs Sigma sin 50 f/1,4 Art?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...