satanjapan Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 jeg får ikke til og spille av mp3 filene mine hvis jeg prøver i media player kommer jeg til en side der det står at det er ulovlige mp3 og hvis jeg prøver winamp eller noe annet sp vill de ikke spilles av noen mp3'er funker DØ Microsoft wææææææ jeg har pøvd og installert windows på nytt men det hjelper ikke
satanjapan Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Skrevet 28. oktober 2003 jeg fant problemet den dusten som har gidd det til meg og brent ned i WMA format og glømt og ta av den der kopi tingen
satanjapan Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Skrevet 28. oktober 2003 noen som vet om en bra programm som converter wma til mp3?
MrLee Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 du bør ikke konvertere mellom komprimerte formater, ettersom kvaliteten er ring nok fra før, så blir den bare enda verre når du encoder på ny
SilverCRX Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hvis det er din cd musikken er kopiert fra (går ut i fra dette ), så kan du endre noen innstillinger i Media Player slik at den laster ned lisensen automatisk. Beskyttede filer er det kun en maskin som kan spille av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå